I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.08

At our happy drama set.. Dalhyang Yonghwa.. YGD Sungmin hyungnim.. Pansoe Lee Kyun.. Hmm? 
Who's this girl? hehe Watch it on-air to find out^^ 
Master Park Dalhyang Yonghwa from Goseong, Gangwon Province.. Congrats on your 5th debut anniversary keke
 
سر صحنه ی شاد فیلم برداری ما...یونگ هوا دال هیانگ...یونگ گول ده هیونگ نیم...پان سه لی کیون...هوم؟؟
این دختر کیه؟ هههه برای فهمیدنش قسمت بعد رو ببینید ^^
جناب پارک دال هیانگ (یونگ هوا) از گوسونگه گوانگون...تبریک برای 5امین سالگرد بازیگریت ککک

نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت21:53---17 مهر 1393
عجب تيپ و ژستي كاملا نظاميه
پاسخ: اره باابهت شده!


sara
ساعت2:24---17 مهر 1393
ای بابااااااا...این دختره کیه؟؟؟
ن
ران مردنه یونگ هوا باشم یا نگران این دختره؟؟؟
پاسخ: باید تا 1شنبه صبر کنیم! ولی بقول دارتی احتمالا نمکه فیلمه:)


آرامیس
ساعت23:50---16 مهر 1393
دارتی از بچگی به من حسودی میکرده.من خیلییییییییی هم خوش تیپ بودم. هنوزم هستم
پاسخ: بله بله بر منکرش لعنت!!!! (البته این حرفم واسه بخش دوم حرفت بود)


Nikoo
ساعت16:33---16 مهر 1393
اين پسره چه خوبه همش ازيونگ هواحمايت ميكنه
پاسخ: اره دمش گرم!


دارتانیان
ساعت16:22---16 مهر 1393
ملت دروغ میگه من که شاهد عینی هستم میدونم که آرمی حداقل اندازه یه بز چاق بود!
ولی دختره بیشتر نمک فیلمه به نظرم! از اون آویزونای اونطوری نیست ....البته انشالله که نیست!
پاسخ: بلانسبت آرمی! امیدوارم دارتی جونم‌:|


دارتانیان
ساعت14:58---16 مهر 1393
یونگ اینجا چقد شبیه نظامیا شده!
گول ده هم دلش شاده!
پاسخ:نگاه تروخدا دستشو چجوری گذاشته رو شونه دختره!!!


آرامیس
ساعت13:44---16 مهر 1393
این سیزده سالشه الان؟من سیزده سالم بود اندازه مورچه سواری بودم :|
پاسخ: آرمی جون اون ما بودیم! بچه های این دوره زمونه ماشالا زود بزرگ شدن!


آرامیس
ساعت13:36---16 مهر 1393
عه!دختره! ینی واقعا یونگ رو بردن چین؟
پاسخ: من اعصاب ندارم این دختره اویزون دال هیانگ بشه!! ای تو روح سریال!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com