I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.08

~~~~leejungshin91#BangBang Weather is good@

هوا خوبه...

 



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:10---17 مهر 1393
بالاخره ما نفهميديم هوا خوبه يا سرده ادمو تو امپاس ميزارن
خيلي ممنون
پاسخ: خخخخ سرده! شهر ما که خیلی سرده!!!!!!!


شین وو
ساعت19:29---17 مهر 1393
اونی من این قسمته رانینگ من رو ندیدم !!!!!
این کدومه من اینو ندارم !
نمیشه کلش رو واسه دانلود بزارید؟؟؟ اگه بزارید ممنونم میشم بووووووووووووس فدایت
پاسخ: نمیدونم این مال کدوم سری بوده! ولی خیلی قدیمیه! من همش رو ندارم ولی برات دنبالش میگردم


شین وو
ساعت10:02---17 مهر 1393

اونی کدوم ویدیو بوده اون؟؟ پیشگوئیه رو میگم که به مهیا می گفتی !من ندیدمش اونی! اون چیه !
من تاحالا هرچی ویدیو بوده از اینا دیدم اما این رو ندیدم ! میشه یه جایی آپ کنی من دانلودش کنم!
خواهش خواهش خواهش ! بزار آرشیوم کامل باشه هوووووووووووووم خواهش !
پاسخ:خانومی این همه خواهش چیه...شما دستور بده :) مال برنامه رانینگ منه اینم لینک دانلودش 



من
ساعت14:14---16 مهر 1393
پوران سیمبا نیست
سیمبا شده هوو من

پاسخ: فکرکنم گذاشتش تو ون! بعیده نباشه اخه


مهیا
ساعت14:14---16 مهر 1393
میشه برام آدرس توییترهمشون واینستاگرام جونگ هیون روبنویسی
پاسخ: آدرس تو.ییترشون یونگ هوا: JYHeffect@ هیون: cnbluegt@ مین هیوک: MR_KANGGUN@ جونگ شین: MentalShin@ ادرس اینستا هیون هم همونه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 16 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com