I.Boice | Iranian Boice Community


 

 

 

محل فیلم برداری کنار یه مدرسه اس! بخاطر همین اینقدر دانش اموز کنار هیون واستادن :)

2014.10.08

عکس امروز پسرا سر صحنه ی فیلم برداری برند bang bang


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:32---25 مهر 1393
قابل شمارو نداره ^___*
پاسخ: :))))


مهسا19
ساعت6:40---24 مهر 1393
نه دیگه برا همشون! اگه می خواست خاصش کنم می گفتم تعارف ندارم که
پاسخ:بعله ازبی تعارفی شما مچکریم ^ــــــــ^


مهسا19
ساعت2:20---20 مهر 1393
بزنم به تخته! فقظ همین ^ــــــ^
پاسخ: فقط واسه هیون زدی تخته؟؟؟ :))))


houra
ساعت22:51---19 مهر 1393
خيلي ممنون
پاسخ: خواهش میشه :)


آرامیس
ساعت22:50---18 مهر 1393
این ژاکت مینی که روش خطای سیاه و سفید داره و بالاش زرشکیه رو قبلا تو یه عکس برداری داده بودن یونگ بپوشه.خخخخ. لباس کم آوردن!
پاسخ: خدا خیرت بده آرمی من کلی فکر کردم خدایا چقدر این ژاکته اشناس!! کجا دیدم اینو!!! الان گفتی یادم افتاد این همون ژاکتس که یونگ اسکت برد دستشه خخخخ ممنوووووونم!!!!!


nasi28
ساعت17:47---18 مهر 1393

شما کجا خوندین که خوابگاهاشون جدا شده؟مطمئنین؟من که خیلی نگرانم.....،منبعش معتبر بوده؟
پاسخ: نه عزیزم نگران نباش منبعش معتبر نیس :)))



houra
ساعت21:30---17 مهر 1393
پسرا چقدر باحال و خوشتيپ شدن خوش بحال اين دخترا راستي پوران جون مي دوني چرا خوابگاه پسرا از هم جدا شده
پاسخ: نه منم نمیدونم :(


sahar
ساعت18:37---17 مهر 1393

بابت عکسای جدید ممنون اونی قشنگ بودن

در رابطه با جدا شدن سی ان خیلی نگران بودم ولی با چیزایی که شنیدم جداشدنی نیستن


پاسخ: خواهش میکنم سحر جون :* اره هیچ وقت این اتفاق نمیافته!


نازنین
ساعت12:40---17 مهر 1393
سلام...خوش بحال دخترا...هووووووووم خب منم میخوامپوران جون شما نظرت درمورد جدا شدن سی ان چیه؟؟؟نمیدونم شایعه است یا حقیقت...ولی میترسم حقیقت باشه...اینا یه مدتیه جدا از هم زندگی میکنن...و برای اختتامیه ی بازی های اسیایی و برند بنگ بنگ کنار هم هستن...با این خنده های اینا انگار هیچ اتفاقی نیوفتاده...نمیدونم چه خبره؟؟؟؟؟؟تعداد بویس ها خیلی زیادن اگه اینا جدا بشن...همشون دلشون میشکنه...یکی عین من...
پاسخ: سلام.نازنین جون گروه که از هم جدا نشده! فقط خوابگاهشون رو جدا کردن! اینم که کاملا عادی بین همه گروه ها! خیلی ها از اینکه اینها هنوز باهم زندگی میکردن تعجب میکردن! خیالت راحت قرار نیس CNBLUE از هم بپاشه!


رز
ساعت18:02---16 مهر 1393
میسی پوران جون
این بویس های کره ایی و ژاپنی چه کار خیری انجام دادن خدا اینقدر باهاشون خوبه یعنی چی
بگن ما هم بکنیم همون کارشاید یه نظر دیدیم بچه هارو
پاسخ: فکرکن زنگ مدرسه خورده میای بری خونه میبینی پسرا اونجان :| ای بابا ایشالا ما هم میریم کنسرتشون!


من
ساعت15:27---16 مهر 1393

بدون شرح

ممنونم پوران


پاسخ: خواهش عزیز


sahar
ساعت14:39---16 مهر 1393
ممنون اونی
پاسخ: خواهش عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 18 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com