I.Boice | Iranian Boice Community


@JYHeffect 
...뒤... 뒤를 조심해
 
!...Watch...watch your back

 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:59---19 مهر 1393
يعني اين چشم من رو اين فيلم خشك كه چه عرض كنم نابود شد و هنوز هم ما منتظريم
خيلي منتظرش
پاسخ: فردا شب ار انچه منتظرید نزدیک تر است :))))


rose
ساعت21:13---18 مهر 1393
Salam puran jon shoma midonid chera anjoman baz nmesheh??
پاسخ:سلام عزیزم. وقتی تعداد بازدیدکننده ها خیلی زیاد میشه ,باز نمیشه دیگه.فردا سر بزن :) عضو شدی ؟؟؟‌


آرامیس
ساعت15:46---18 مهر 1393
میدونم پوران شوخی کردم
منم فکر نمیکنم صحنه داشته باشه.هدف فقط حرص دادن رفیق شفیقمان بود.خخخخ
خسته شدم.کاش زود یکشنبه میشد
پاسخ: میدونم دوست جان :) مچرکم از حسن توجهت خخخخ خیلی لطف داری شما!! اره کاش الان میومد میدیدم!!!!


sahar
ساعت15:38---18 مهر 1393
آخی یونگ.ممنون اونی
پاسخ: خواهش عزیز :)


دارتانیان
ساعت15:33---18 مهر 1393
اگه سرباز اون شکلی زیاده.....خووووووووووب.....پس احتمالا یونگ از وسط نصف شده!
پاسخ: تنها دلخوشی ما اینه که نمیتونن بلایی سرش بیارن وگرنه من تا الان مرده محسوبش میکردم :)


آرامیس
ساعت15:32---18 مهر 1393
اینا سربازای دروازه ن دارتی! یونگ تو یکی از این جعبه هاست(شاید نگینی خوردش کردن ) بعد میخوان ببرنش اون ور مرز بچسبوننش به هم دوباره بشه یونگ.بعد میره با این دختره دوست میشه.کلی هم صحنه دارن تازه
پاسخ: با این دختره صحنه داره؟ این همش یه الف بچه اس!!


دارتانیان
ساعت15:22---18 مهر 1393
اون که در دوردسته یونگ نیست؟
شاید کتلت نشده باشه.....
پاسخ: خیلی دوره ولی خب سرباز اون شکلی هم زیاده! کتلتم نشده باشه باز پاش که زخمی شد!


دارتانیان
ساعت15:17---18 مهر 1393
چرا نظرای من نمیاااااااااد
پاسخ: من شرمنده ام دارتی جون :( مشکل داره با من و تو!!


آرامیس
ساعت15:16---18 مهر 1393

تاش میزنن نمیشه؟
پاسخ: آرمي!!!! زخمی شده ...گناه داره!



رز
ساعت15:14---18 مهر 1393
سلام ممنون پوران جون
فایتینگ یونگ

پاسخ: سلام عزیزم خواهش میکنم :)


آرامیس
ساعت15:09---18 مهر 1393
یه حسی به من میگه یونگ زیر این جعبه هاست که بتونن ببرنش از مرز بیرون!
پاسخ: آرمی بچه له میشه توی اون جعبه ها!!! خیلی کوچیکن!


آرامیس
ساعت15:04---18 مهر 1393

: S : S


پاسخ :|


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 18 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com