I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:35---25 مهر 1393
^___^

مهسا19
ساعت6:48---24 مهر 1393
خدا به این بنگ بنگ خیر بده!
همشون قشنگن ولی اون عکسی که شین داره غش می کنه هیونم می خنده بغل هم نشستنو خیلی دوس دارم
پاسخ: دقیــــــــــــــــــــــــــــــــــقا!!!!! منم اونو بیشتر از بقیه دوست داشتم!


رز
ساعت14:45---22 مهر 1393
میسی پوران جونی
پاسخ: خواهش میکنم :*


رز
ساعت19:11---21 مهر 1393
پوران جونی ببخشید یکبار دیگه میپرسم
فقط برای من باز نمیشه از ساعت 6 به بعد انجمن یا واسه شمام همینطوری آخه میدونی با تبلت و لپ تاپ رفتم این سایتhttp://redirect.main-hosting.com
باز میشه ببخشید اونی جونی هی من سوال میپرسم نه اینکه خوب جواب سوالامو میدی واسه همین
پاسخ:خواهش میکنم... شما هر سوالی داری بپرس عزیزدلم.نه برای همه باز نمیشه! هز موقع که ترافیک مجازش تموم بشه دیگه باز نمیشه! این هفته بخاطر اون 2/3 تا تاپیک جدیدمون خیلی شلوغ شده واسه همین بسته میشه :(


houra
ساعت18:42---21 مهر 1393
سلام پوران جونم خوبي؟اسكناي خيلي قشنگي هستن خيلي ممنون
پاسخ: سلام عزیزم ممنونم :*


ساقی
ساعت17:22---21 مهر 1393
خیلی شیکه منتظر عکسای با کیفیت هستیم
پاسخ:بعله ^ـــــــــــ^


رز
ساعت10:55---21 مهر 1393
ممنون پوران جونـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــی
این مال همون ویدیو بنگ بنگ است دیگه نه؟
پاسخ: خواهش میکنم.اره عزیزم


sahar
ساعت9:13---21 مهر 1393
عکسای قشنگی بود اونی خیلی ممنون
پاسخ: خواهش اونی :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 20 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com