I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

-ضربان قلب-
ساعت23:31---25 مهر 1393
سلام پوران جونم تو واقعا کمر به قتل من بستی به خدا نمیدونی من این پسر رو میبینم تکنو میزنم الانم واقعا از ته دلم میگم مرسی خیلی گلی خیلی خانومی خب دیگه من برم بخوام فردا دانشگاه دارم باباییییییییی
پاسخ: سلام... قربونت عزیزم خواهش میکنم :***


من
ساعت9:58---24 مهر 1393

جونت بی بلا عزیزم


پاسخ: ^ــــــــــــــــ*


من
ساعت19:57---23 مهر 1393
لطفا جلومو نگیرین بذارید فدات شم
من الان کپکم با آهنگ وب دارم عکساشو میبینم
خب کی جوابگوی تپشای قلب من هست هاااان؟
پاسخ: جان؟؟؟؟


houra
ساعت22:40---22 مهر 1393
من و اين عكسا محاله خيلي ممنون
پاسخ: من عکس اولی رو خیلی دوست داشتم :)


avaa
ساعت22:01---22 مهر 1393
سلام پوران جون من خواستم این beat app رو دان کنم چندتا مدل اومد بعد من یکیشو نصب کردم نوشته UK beat عکس برنامه شم یه هدسته نمیدونم اونه یا نه ولی هیچی ازون آهنگا و برنامه رادیو هم توش نیست میشه لطف کنی دقیق بگی چجوری دان کنم که دفعه های بعد بتونم منم استفاده کنم؟
پاسخ: سلام عزیزم نه اون برنامه نیس.یه سری توضیح به پست اخر توییتر یونگ اضافه کردم بخون ببین کامله؟ اگه یازم نشد بگو تا بیشتر توضیح بدم


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت12:59---22 مهر 1393
دارتی اومده خونه.پس از مدتها
پاسخ: به به دارتی جون رسیدن بخیر!!! آرمی از نفوذ خودت استفاده کن داستان رو بنویسه زود :)))))))


sahar
ساعت11:34---22 مهر 1393
ممنون اونی عکسا خیلی خیلی قشنگن
پاسخ: خواهش میکنم


hanieh
ساعت2:13---22 مهر 1393
وای پوران جون عکسا عالی بودن مخصوصآ عکس 3 و 6 فوق العاده بودن
مرسی
پاسخ: خواهش عزیزم :)


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت23:38---21 مهر 1393
عهههههههههههههههه! فکم بسته نمیشه!
پاسخ:باهم نظر میزارید؟‌:)))) عاشقتونم خخخ ^ـــــــ* دیوونه عکس هاش شدم من!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com