I.Boice | Iranian Boice Community


 JYHeffect@ 2014.10.13

 At 6 today, the official channel for the beat app will be open~^^ hehe Let’s enjoy the radio!!! heh

ساعت 6 عصر امروز,کانال رسمی برای برنامه BEAT باز خواهد شد ^^ هه بیاید از رادیو لذت ببریم!!!

 

نمیدونم چند نفرتون این برنامه رو نصب کردین و امروز به صدای یونگ گوش دادین!!!

برای کسایی که به هر دلیل نتونستن بشنون باید بگم که این اپلیکیشن برای گوشی های هوشمنده و یه آرشیو کامل از تمامی البوم های تمام خواننده های دنیا و میشه گفت موزیک پلیر آنلاینه!

برنامه امروز رادیو جانگ یونگ هوا به این صورت بود که یونگ 13 تا اهنگ رو انتخاب کرده بود و قبل از پخش شدن هر اهنگ , یه سری صحبت راجع به اهنگ میکرد البته من که نمیفهمیدم چی میگفت :) ترجمه اش رو هم هنوز پیدا نکردم !! اگه پیدا کنم حتما براتون میزارم

لیست اهنگ های انتخابی یونگ:

jamie cullum - but for now

beady Eye - the best cose on

jeff beck - caose We've ended as love

ramin djawadi - game of thrones

ramin djwadi - the children

adam levine - lost stars

keira knightley - tell me if you wanna go home

keira knightley - lost stars

bruno mars - show me

bruno mars - treasur

bruno mars - gorilla

sam ock - love

norah jones,peter malick - new york city

 

راهنمای دانلود برنامه:

رادیو BEAT همون طور که گفتم یه موزیک پلیر آنلاینه و برای استفاده اش حتما باید از اینترنت استفاده کنید تقریبا برای گوش دادن به 15 دقیقه از برنامه حجمی حدود 60/70 مگ کم میکنه!

واینکه 'رادیو یونگ هوا' مختص به دیروز نبود و بطور دائم توی برنامه میمونه و شما هروقت که بخوایید میتونید استفاده کنید و هر 2/3 هفته یبار یونگ هوا دوباره به رادیو میاد و یه سری دیگه از اهنگ های مورد علاقه اش رو معرفی میکنه!

دوستانی که دوست دارن این برنامه رو روی گوشیشون نصب کنن میتونن از طریق این لینک برنامه رو دانلود کنن!

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.beatpacking.beat

البته برای دانلود از گوگل پلی باید فیلتر.شکن داشته باشید!

بعد از نصب برنامه هم میتونید با حساب کاربری فی.س بوک , تو.ییتر, اینستاگرام یا ایمیلتون اکانت بسازید و از رادیو BEAT لذت ببرید!

برای فلوور شدن یونگ هم باید توی قسمت find frind (ایکون 4 ام) اسمش رو فقط به کره ای سرچ کنید و روی فلوورش کلیک کنید!

تمامی این مراحل رو هم باید با فیلتر شکن انجام بدید ولی بعد از این میتونید بدون فیلتر شکن هم به اهنگ ها گوش کنید!

دوتا نکته ی دیگه هم اینه که:

متاسفانه توی کشور ما قسمت عکس های پس زمینه رادیو جانگ یونگ هوا فعال نمیشه! و زمینه ثابت خود برنامه اس!

و اینکه بعد از صحبت یونگ که باید بعدش اهنگ پخش بشه,این اتفاق نمیافته و ارور غیرفعال بودن رو میده! البته میتونید با سرچ توی برنامه اهنگ رو پیدا کنید و گوش بدید!

لینک دانلود فیلتر. .شکن سا.یفن57 برای سیستم عامل اندوید 

این هم عکس محیط برنامه اس! از دیروز هم که رادیو یونگ هوا باز شده اولین ایکونه که اگه روش کلیک کنید شروع به پخش میکنه و میتونید به صحبت های یونگ هوا راجع به اون 13تا اهنگ انتخابی گوش کنید!!

 باز هم سوال داشتید بپرسید اگه بدونم راهنماییتون کنم :)


نظرات شما عزیزان:

من
ساعت19:16---25 مهر 1393
خب اونو میدونم منظورم موج رادیوش چیه
پاسخ: موج نداره! برنامه رو دانلود کن وقتی نصبش کردی قسمت یونگ رو میبینی!


من
ساعت9:56---24 مهر 1393
چجوری؟؟؟؟
پاسخ:اینترنت همراه!!


من
ساعت19:55---23 مهر 1393
واااااااااااای ای کاش میشد موج رادیوشو گرفت تو هر جایی میریم آهنگاشو گوش میدادیم
ممنونم پوران جون
پاسخ: الانم میشه با وایمکس!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:18---23 مهر 1393

سلام پوران جان
من لینک صوتی کل برنامه رو پیدا کردم.اینجاست:

ترجمه صحبت هاش به انگلیسی هم اینجاست:
http://forums.soompi.com/discussion/359190/official-yong seo-%EC%9A%A9%EC%84%9C-seohwa-couple-thread-2/p1629
پست ششمی.

پاسخ: خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی ممنووووووونم :* لطف کردی!



آرامیس و دارتانیان :|
ساعت10:01---23 مهر 1393
نه تنها فارسی نیست بلکه بی کلامه! این آهنگا موسیقی متن فیلم هستن که کلی هم جایزه گرفتن
مثلا آهنگ اولی و فکر کنم دومی برای فیلم game of thrones هست.
رامین جوادی برای سریال فرار از زندان هم آهنگ ساخته که البته تو انتخابای یونگ نبوده.
ممنون پوران جان.گرچه من نمیتونم برنامه رو نصب کنم.
پاسخ: خواهش عزیز :)


avaa
ساعت3:33---23 مهر 1393
مرسی از توضیحت اونی فقط یه سوال دیگه،نمیشه با فیلتر.شکن کامپیوتر دانلودش کنیم بعد رو گوشی نصب کنیم؟آخه من روی گوشیم فیلتر.شکن نصب نیست....اگه هم درنهایت مجبورم نصبش کنم میشه لطف کنی بگی چجوری و طرز نصب ف.شکن رو موبایلم بهم بگی....شرمنده
پاسخ: اگه تاشب صبر کنی برات لینک فیلترشکن رو میزارم :)


houra
ساعت22:34---22 مهر 1393
يعني يونگ اهنگ ايراني هم گوش ميده ميشه اين برنامه رو براي دانلود بزاريد دارم ميميرم تلفظ يونگو بشنوم از اين خبر خيلي خوشحال شدم خيلي خيلي ممنون
پاسخ:نه بابا!!!!!! رامین جوادی ایرانی/المانیه .فارسی نیس اهنگه! اگه ویدئوش بیاد چشم!


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت13:25---22 مهر 1393
پوران نمیتونی دانلود خود برنامه رو برامون بذاری؟ دوست دارم تمام آهنگایی که یونگ انتخاب کرده رو گوش کنم. البته اگه ترجمه حرفاش رو هم پیدا کنی خیلی عالی میشه. ببخشید.باز زحمت دادیم
پاسخ: شما رحمتین ولی ارمی جایی ندیدم برای دانلود بزاره! ترجمه حرفهاشم پیدا نکردم هنوز! من گوش دادم سلیقه اش خوبه خخخخ به شدت صدای نورا جونز و برنو مارس رو دوست داره:) خیلی هم إ‌‌إ میکنه :))))


آرامیس و دارتانیان :|
ساعت11:50---22 مهر 1393
رامین جوادییییییییییییی؟ اونم دوتا آهنگ؟ عاشقتم یونگ!
پاسخ: خخخخ اینقدر بامزه جوادی رو تلفظ میکرد :))))))))) کلا اسم ها رو خیلی بد و دست وپا شکسته میگفت..هول میشد بچه :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 23 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com