I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.14

آپدیت TTM - قسمت9


نظرات شما عزیزان:

رز
ساعت18:55---23 مهر 1393

ممنون پوران جون خیلی گلــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــی
دختر چینی چقدر بامزه است دوست داشتم لپ شو بگیرم بکشم فکر کنم همین آتیش پاره یه نقشی واسه نجات یونگ داشته که تو پیش برده نشون داد؟

پاسخ: قربونت عزیزم! اره منم همین نظر رو دارم!



houra
ساعت22:20---22 مهر 1393
عجبا يعني اين قسمت من منفجر شدم يونگ و سر بريده در زير زمين
من ديگه به قسمت بعد نميرسم همين قسمت تموم شدم
راستي اون دخترم بد چشمش دنبال يونگه ها
خيلي ممنون
پاسخ: دیدی دختره بهش گفت خوش تیپ چه ذوقی کرد خخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 23 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com