I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و صبح بخیر...

الوعده وفا!!!!بالاخره تونستم برنامه بریزم که توی هفته دو قسمت از این برنامه تلوزیونی بذارم باری دانلود!!!!

دوستان قدیمی تر که حتما همون موقع دانلود کردن,ما دوستانی که اخیرا به ما پیوستن درخواست تجدید لینک داده بودن که بنده به دلیل قلت وقت نمیتونستم بذارم,اما بالاخره شد.دوستان هر هفته دو قسمت برای دانولد میذارم که تو 4 هفته تموم بشه,الان اپیزود دوم هم ایشالا فردا صبح!!!!یعنی یکشنبه ها و دوشنبه ها منتظر باشید

حتما میدونید که این برنامه مستند کمپانی FNC هست و داستان های درون کمپانی رو روایت میکنه!!!!

من اون موقع هم,به دلیل کیفیت و حجم,فقط قسمت های CNBLUE و F.T island رو گذاشته بودم,الآن هم همین طور.

امیدوارم لذت ببرید.

لینک دانلود اپیزود اول:


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:45---27 مرداد 1393
خيلي ممنون من دوباره مى خواستم دان كنم چون بعضياشو نداشتم دستتون درد نكنه
پاسخ:خواهش


مهسا19
ساعت2:33---27 مرداد 1393
ایول دمت گرم! 1و2 و 7و دارم بقیشو دان می کنم! اینم از گزارش من

vm
ساعت20:57---18 دی 1392
سلام
اگه میشه لطف کنید قسمتای بعد رو هم بذارید. خیلی ممنونم


آرتمیس
ساعت14:17---6 دی 1392
ممنون بابت قسمت دوم و سوم


پاسخ:خواهش^_^


sahel
ساعت8:20---6 دی 1392
با سلام.لطفا در صورت امکان لینک قسمت سوم را با uploadboy نیز بگذارید.با تشکر.
پاسخ:متاسفانه امکانش نیست,همینم با کلی بدبختی تونستم آپلود کنم اما بازم سعی خودمو می کنم.


آرتمیس
ساعت18:54---30 آذر 1392
دوست عزیز ممنون که این برنامه رو قراردادی

قسمت های بعدی رو چه موقع برای دان میگذاری؟؟
پاسخ:در اولین فرصت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 26 مرداد 1393برچسب:Cheongdamdong 111,FNC, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com