I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت6:46---1 آبان 1393
تواین سریال یونگ به دختره میرسه؟راستی قرار بود فیلمی که یونگ انگلیسی حف میزد رو برام ایمیل کنی.چی شد؟اینم ایمیلمlale.malaki7@gmail.com
پاسخ: نمیدونم! خب ایمیلت رو نفرستاده بودی که بفرستم برات :)


هادی
ساعت23:25---26 مهر 1393

ای روزگار!!!
پارسال من این سریال رو از قسمت 4 گذاشتم برا دان,خودشم هر قسمت رو با 5روز تاخیر

حالا اگه یه قسمت سه تفنگدار رو 2 ساعت دیر آپ کنی................


پاسخ: خخخخ البته من اون سریالم بااینکه حیلی دوست نداشتم ولی فرداشبش میدیدم :))) هنوز کامل ندیدش نه؟


houra
ساعت22:07---25 مهر 1393
من فيلماي يونگو خيلي دوست دارم اين يكي يه حس خاصي داره خيلي ممنون
پاسخ: اره خوب بود بشرطی که تهش معلوم میشد!


hanieh
ساعت14:48---25 مهر 1393
عالی بود مرسی
پاسخ: خواهش عزیز


رز
ساعت13:08---25 مهر 1393
سلام پوران جون جدیدا با وب یه مشکلی پیدا کردم از هر آدرسی میام پنج شیش بار که با یه آدرس باز کنم دفعه بد بهم هشدار میده آدرس اشتباه دیگه من نمیتونم با ادرس های:
loxblog.com
glx blog.com
lxb.ir
glxveb.ir
mahtarin.com
کامل میزنم ها با سی ان بلو 1 ولی بازم نمیشه اینجوری پیش بره دیگه من رنگ وب هرگز نمیبینم دو سه روز اینجور ی شد مروگرم رو به روز کردم فایر فاکس ولی بازم نشد
شاید نتونم با این وضع بیام جواب نظرم رو بگیرم بیزحمت لطفا میشه بیزحمت بیزحمت بیزحمت تو انجمن بهم جواب بدید لطفا


پاسخ: سلام عزیزم! توی انحمن برات پیام فرستادم


sahar
ساعت11:25---25 مهر 1393
خیلی ممنون اونی جون عکسای قشنگی بود
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


رز
ساعت0:15---25 مهر 1393

ممنون پوران جون
چه قدر زود گذشت
پاسخ: واقعا زود گذشت! انگار همین ماه پیش بود!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 مهر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com