I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

خودم میدونم....دیگه شما به روم نیارید که سه هفته اس عقب افتادهخجالتی

تو این اپیزود دو گروهی که تحت آموزش cnblue و f.t. island بودن مورد قضاوت قرار میگیرن و ......

لینک دانلود:

حجم:214.6MB

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:06---30 مهر 1393
ممنون
پاسخ:خواهش میکنم


آرامیس
ساعت13:19---29 مهر 1393
دست و جیغ و هورا به افتخار سی ان تو این قسمت!!! گرچه من خیلی وقت پیش اینو دیده بودم
پاسخ:پرچم Cn همیشه بالاست!!! والا برنامه برا پارسال دیگه!!! اینم برا بار دومه دارم میذارم!!!


houra
ساعت23:33---28 مهر 1393
خيلي ممنون
پاسخ:^_^


من
ساعت15:51---28 مهر 1393
ممنونم هادی جان
پاسخ:من بالاخره یه روز میفهمم تو کی هستی *_^


سارا
ساعت14:01---27 مهر 1393
هنوز دانلودش نکردم فقط می خواستم بدونم پارت 1 هم داره یا نه ؟ اگه داره از کجا پیداش کنم
پاسخ:والا پارت که نه,کلا 8اپیزوده که تا الآن 3تاش رو گذاشتم که میتونید از آرشیو وب دان کنید. "برنامه های تلوزیونی"


من
ساعت10:41---27 مهر 1393
این برنامه چیه؟یه مقدار توضیح میدی؟
پاسخ:والا به برنامه اپیزودیکه که ماجراهای درون کمپانی FNC رو حکایت میکنه! البته اینایی که من میذارم تنها شامل cnblue و ft island میشه.برنامه قشنگیه و ارزش دان کردن داره *_^


مهسا19
ساعت4:03---27 مهر 1393
واااای هادی دستت درد نکنه! توروخدا زودتر بقیشم بذار
پاسخ:چشم ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 26 مهر 1393برچسب:Cheongdamdong 111,FNC, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com