I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

کوثر
ساعت13:04---13 آبان 1393
سلام وبلاگت یعنی محشرههههههههه خیلییییی توپههههه مطالب خیلی به روزی داری ای ول راستی اینچون رو نباید اینچئون بنویسی درستش اینچونه چون من کلاس کره ای میرم به خاطر همین میدونم البته تو اخبار اینچئون میگن که اشتباهه چون انگلیسیش we قرار میگیره اینچئون می خونن ولی درستش اینچونه امید وارم ناراحت نشی اخه میدیدم خیلی ها اشتباه مینویسن برای همین گفتم این طوری خیلی های دیگه هم می بینن در هر حال وبلاگتو خیلیییییی دوست دارم دیگه همیشه میام تو وبلاگت چون خیلی به روزه موفق باشی
پاسخ: سلام ممنون از لطفت :) نه عزیزم برای چی ناراحت بشم مرسی که بهم گفتی خانومی ممنونم :) راستی میشه بهم بگی دونا درسته یا نونا؟


houra
ساعت18:44---6 آبان 1393
تيپ يونگ باحال شده فقط عينكش خيلي زشته ممنون
پاسخ:اینقدر هم زشت نیس


Nikoo
ساعت17:09---5 آبان 1393
من الان كه دقت كردم ديدم دست يونگ هوابسته ي اسمارتيزه
پاسخ: خخخ اره شبیه اسمارتیزه


Nikoo
ساعت21:11---4 آبان 1393
چه يونگ هوادرخشان شده ابنجاپوستش
من تيپاي مين هيوكودوس دارم
پاسخ: ^ــــــــــ* همشون خوبن


آرزو
ساعت14:36---4 آبان 1393
من در جریان نبودم مگه چشم هیون چی شده بوده؟؟
پاسخ: اخرین اپدیت اینستاگرام هیون رو توی ارشیو وب ببین!


شین وو
ساعت10:19---4 آبان 1393
عینک یونگ رو نپسندیدم ایشششش!
هیون هم که هیچی !
شین هم که
مین هم که...
همین دیگه خخخخخخ
ممنونم پوران
پاسخ: خخخ منم که .... خواهش میشه!


مهسا19
ساعت1:48---4 آبان 1393
بابا همه عینک زدن نگران نباشین چیزیش نیست!
پاسخ: اخه هیون توی کنسرت و مصاحبه مطبوعاتی هم عینکشو برنداشته!


رز
ساعت18:30---3 آبان 1393
ممنون پوران جون خیلی خوشحالم چهارتایی باهمندولــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــی دست شین ناراحت انگیز وبحث برانگیز هیونم عینک زده نمیشه دید خوب شده یانه
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم! اره ایمدوارم چشم هیون هم زود خوب بشه این عینک زدن امروزش ادمو نگران تر میکنه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 3 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com