I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.25

آپدیت ویبو و اینستاگرام جونگ شین



نظرات شما عزیزان:

houraدستتون درد نكنه:D
ساعت18:38---6 آبان 1393
دستتون درد نكنه
پاسخ: دست جونگ شین درد نکنه :|


Nikoo
ساعت21:06---4 آبان 1393
حسوديم شد...منم ازاين همسايه هاميخوام
پاسخ: این 4تا بچه علاوه بر دیوونه کردن من...دارن توهمیمم میکنن خخخخ


Nikoo
ساعت16:54---4 آبان 1393
اواايناكين؟؟؟چه پسراي خوبوخوشتيپي
پاسخ: اوا نمیشناسیشون؟ پسرهای همسایه بالایی مان دیگه :))))


دارتانیان
ساعت11:11---4 آبان 1393

الهیییییییییییی...دلم براشون تنگ شده بود ...
چشم هیون ...دست شین....ای خدا!


پاسخ: ای بابا! بگو زود خوب بشن ما نگرانیم!


شین وو
ساعت10:16---4 آبان 1393
خدایا چه عجب اینا باهم هستن !
خدا دلت رو شاد کنه پوران دلم شاد شد!
خدا دله شین رو هم شاد کنه دستشم خوب کنه خدا این هیون هم چشمش رو خوب کنه بعد مین بهترین درام زن دنیا بشه بعد ....هیچی دیگه خخخ
یونگ عزیزم چپ نگاه نکن من با تو یکی مشکل دارم واسه تو دعایه خیر نمی کنم خخخ شوخی کردم یونگ هم بهترین لیدر دنیا بشه !
پوران ننه عروس شی مادر
پاسخ: مادر جان میشه عروس خودت بشم؟‌ D:


مهسا19
ساعت1:51---4 آبان 1393
اینو تو اینستاشم گذاشته!
الان خودمم نگران شدم چرا هیون عینکشو برنداشته؟! :|
یعنی وقتی نیست ما نگران اینا نباشیم دیگه!!
پاسخ: صدردصد چشمش رو نور اذیت میکنه که برنداشته!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 4 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com