I.Boice | Iranian Boice Community


2014.10.29

جونگ هیون دوتا ویدئو از خودش روی استیج کنسرت امروز توکیو آپدیت کرده :)

حجم هردو ویدئو 2.23MB

لینک دانلود ویدئو اول: During live

لینک دانلود ویدئو دوم: wake up-wake up



نظرات شما عزیزان:

مهیا
ساعت20:06---11 آبان 1393

اونی من اینجا آدرسه جیمیلمو گزاشتم گفتم بیا

خوشحال میشم از اینکه باهم دوست باشیم


پاسخ:منم خوشحال میشم عزیزم :* چشم!


مهیا
ساعت15:11---11 آبان 1393
اونی تروخداکمکم کن?????
هرکاری میکنم نمیتونم اینستاگراممو درست راه بندازم هرکاری میکنم نمیشه میشه اینجابرام توضیح بدی خواهش میکنم
به جیمیلم سربزن اونی جونم
پاسخ:عزیزم تازگی ها این مشکل رو خیلی ها پیدا کردن.یه ایمیل جدید بساز و دوباره امتحان کن مشکلت حل میشه.اگه نتونستی کامل برام توضیح بده تا راهنماییت کنم متوجه نشدم منظورت رو...به جیمیلت سر بزنم؟


مهیا
ساعت0:31---10 آبان 1393

یونگ هواهمیشه ماشاالله پرانرژی انشالله خداهیچ وقت این انرژیشونگیره چون اگه بگیره من میمیرم

اونی پوران جون خوشحال میشم به جیمیلم سربزنی


پاسخ: ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشالا واقعا منبع انرژی همه اس! برات ایمیل فرستادم عزیزم


houra
ساعت23:07---9 آبان 1393
شكر خدا هيونم كه معلومه حسابي روحيه ش خوب شده فقط يكي اون بمب هسته اي رو كه اون پشت داره عين موشك ميچر خه خاموش كنه الانمنفجر ميشه هااز ما گفتن بود
پاسخ: خخخخخ عاشقتم!! خیلی خندیدم خدایی!!!


Nikoo
ساعت19:05---8 آبان 1393
قيافشوچشماشوكلاخودشو
پاسخ: خودتو عشقه :)


آرامیس
ساعت16:12---7 آبان 1393
اوا! اون آقاهه که اون عقب میدوید کیه؟من که نمیشناسمش
پاسخ: آرمی جون پسر همسایه بالایی ماست...یکم شیطونه ببخشید :))))


آرامیس
ساعت16:06---7 آبان 1393
خدا رو شکر که دوباره عینک نداره!
پاسخ: اره واقعا خدار وشکر!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com