I.Boice | Iranian Boice Community


عکس های فرودگاه سیدنی

 

چندتا عکس باکیفیت از سری های قبل اضافه شد

خدا میدونه داره ادای کی رو درمیاره :)))))))

 

 


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:17---17 آبان 1393
^ــــــ*

مهسا19
ساعت2:37---16 آبان 1393
وااااا!!!!!!! داداشمه ها!!!! من روزی هزار بار برا اینا غش و ضعف می کنم می میرم براشون! اوپا یونگیمم که جای خودشو داره چه فکری درموردم می کنی؟ اگه یه جااااهااایی باهم تفاهم نداریم دلیل نمیشه دوسش نداشته باشم که! ولی دارم فک می کنم من اگه اینجوری طفلی تو فرودگاه دیده بودمش نمی تونستم جلوی خودمو بگیرم می پریدم بغلش می کردم ^___*
پاسخ: نه مهسا... نمیگم که دوسش نداری میگم تو ذوق میکنی من ذوق مرگ میشم خخخخ


houra
ساعت22:22---10 آبان 1393
خيلي ممنون عزيزم
پاسخ: خواهش!


رز
ساعت17:54---10 آبان 1393
یه حس شومی میگه داره ادای او زن تپلو رودر میاره:):)
راستی پوران جون خیلی ممنونیم واسه سری جدید عکسا خانومی
پاسخ: خخخخ عاشق این کاراشم! خواهش میکنم عزیزممم


رز
ساعت14:57---10 آبان 1393
سلام ممنون پوران جون
معلومه فرودگاه خیلی خلوت یونگ تنهاست نه استتار میکنه نه ماسک میزنه بی سروصدا میاد میره ولی امان از اون روزی که باهم برن مثل این اسکیمو ها تو قطب میشن
پاسخ: سلام عزیزمم.هزار و صد رحمت بر اسکیمو!!!!!!!!!!!!!!


مهسا19
ساعت1:43---10 آبان 1393
نمیشد لااقل مستقیم بره؟ :|
چقد عشق شده بچم
پاسخ: مهسا یعنی تو ذوق میکنی برای یونگ من اینجا ذوق مرگ میشم خخخخ


houra
ساعت22:40---9 آبان 1393
اين بچه از بس ميدوه اينور اونور خدايي نكرده نابود ميشه ها حالا از ما گفتن بود البته به نظر مياد يه مقدار از شيطنت شب كنسرت هنوز تو تنش هست ولي خوب اين يهويي دكمه افش كار ميكنه خخخخخخخ خيلي ممنون
پاسخ: اره توی عکس ها خیلی خسته اس چشم هاش! ولی همچنان به کارش ادامه میده ماشالا :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 10 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com