I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.01

هیون یه ویدئوی کوتاه از شیرو و تان رو توی اینستاگرامش آپدیت کرده



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:09---18 آبان 1393
قبول دارم! ته دلت نگران بودیا
پاسخ: اوهوم نگران شده بودم!


مهسا19
ساعت2:19---17 آبان 1393
اونکه آره ولی انتظار نداری که اگه واقعا هم بوده باشه بیاد بگه؟!
پاسخ: به هیچ وجه! ولی دیدی ادم با دیدن یه چیز خیلی کوچیک خیالش راحت میشه و خوشحاله که اعتمادش درست بوده؟!!!


مهسا19
ساعت2:40---16 آبان 1393
نخیرم خیلیم میرسه اینا کلا کوچولوان!!! نبینم به باباهیون شک بکنیدا!!!
وای بچه ها دلتون میاد؟ من چندروز ازشون فیلم نذاشته بود دلم براشون تنگ شد رفتم برا هیون و شین کامنت گذاشتم خواهش کردم ازشون فیلم بذارن :| خب چیه؟ دوسشون دارم...
پاسخ: مهسا توی اینستا دیدی نوشته بود: از هیون پرسیدن شیرو و تان کجا میمونن وقتی میاد مسافرت؟ گفته بود بیمارستان خخخخ البته احتمالا منظورش مرکز نگه داری حیوانات بوده! اون قضیه که راجعش حرف زدیم منتفیه!


Nikoo
ساعت12:52---12 آبان 1393
وااااای این دوتاچقدکوچولون ادم میترسه نبینتشون زیرپاش له شن
پاسخ: خخخخ بابا هیون بهشون نمیرسه وگرنه زود بزرگ میشن :)))


شین وو
ساعت13:11---11 آبان 1393
به جانه مادرم خسته شدم از بس واسه سگایه اینا نظر گذاشتم بابا فهمیدیم سگ دارید الله واکبر هااااا!

فهمیدیم حسه پدرانتون فعاله وویییییی!

پاسخ: خدایی منم خسته شدم


مهسا19
ساعت2:01---11 آبان 1393
ای جانم جیگرای من
چقد اینا خوش به حالشونه با هیونن! طفلیا فک کنم بعد ی هفته دوری کلی دلشونم تنگ شده بود ^ـــــ^
پاسخ: واقعا خوش به حالشون :)


houra
ساعت22:10---10 آبان 1393
ين بچه بالاخره اين دو تارو چشم ميكنه خيلي با نمكن ممنون
پاسخ: خخخ خدا نکنه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 10 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com