I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر.....

دوستان عزیز به منظور سهولت در رسیدگی به امور بازیابی لینک ها,لطفا تمامی گزارش های مربوط به خرابی لینک ها رو توی این پست اعلام کنید.

لطفا عنوان مطلب رو بنویسید.

با تشکر.


نظرات شما عزیزان:

'گلشن
ساعت19:01---2 خرداد 1394
بابت جوابتون دستتون درد نکنه(اختیار دارین کی گفته شما گرون فروشین) اما راستش بخواین من فعلا از لحاظ مالی وضعم خراب - حالا واقعا احتمالش هست تا اواسط تیر درست بشه یا فقط برای اینکه من سرگرم شم گفتین - حالا اگرم درست نشد اشکالی نداره - بازم از زحماتتون ممنونم
پاسخ: نه والا مگه مریضم شما رو بچیچونم؟؟؟ فقط بی زحمت اواخر خرداد هم یه یادآوری بکنید .... شاید زودتر از اونم تونستم ردیفش بکنم!


گلشن
ساعت6:56---2 خرداد 1394
سلام و خسته نباشید، لطف میکنین لینک های بخشهای 1 - از قسمت 1 تا 10 We got married که برای یونگ هوا و سوهیون درست کنین خرابه، اصلا نمیشه دانلود کرد یا اگه راهی داره میشه بهم بگین (فکر کنم مدیا فایر باشه) - ممنووووووووون
پاسخ: والا راه خاصی که نداره....درست کردنشم فک نکنم تا اواسط تیر امکانش باشه....چرا از فروشگاه نمی خری؟؟ به خدا گرون فرش نیستیم :D


بهار
ساعت20:30---26 ارديبهشت 1394
اَلوووووووووو؟
صدا میرسه؟
یکی جواب بده لطفا!
این لینک brave family اپیزود 7 خرابه،لطفا با کیفیت 480 شم بذارید...نمیخواد اصلا!همون 360 شو درست کنید .......لااقل جواب بدید!!!!امروز اپیزود 10 ام پخش شدا...


ساشا
ساعت4:37---1 اسفند 1393
سلام و خسته نباشید.فایل 6 از کنسرت arena tour 2013حذف شده لطفا دوباره بگذارید.ممنون
پاسخ: به خدا 5تا پارته.............پارت ششمی نداره!


هانیه
ساعت18:39---6 بهمن 1393
سلام. خسته نباشید. خیلی وقته قول تجدید لینک never stop DVD2 رو دادید ولی هنوز خبری نیست.
هرروز با کلی امید میام چک میکنم ولی هی...
قسمت دوم weekly idol رو هم منتظریما.
ممنون


پرستو
ساعت9:26---11 دی 1393
سلام...بازم خسته نباشید...البته گزارش خرابی لینک نیست...شما پارت های
cheongdamdong111 رو گذاشتید ولی ظاهر یه پارت رو 2 بار گذاشتید...من ک نگاه میکردم پارت5 نبود...میشه یه بار دیگه اونو برسی کنید...
تشکر
پاسخ: والا چک کردم درست بود....فقط لینکا خلاص شدن!!!! تجدیدشم فک نکنم تا یه ماه آینده وقت داشته باشم


پوران
ساعت20:25---10 آذر 1393
دانلود اجرای زنده آهنگ (.Where You Are (Eng. Ver
EROR404

پاسخ:خخخخخخخخخ شرمنده....یه حرف اضافه زده بودم تو آدرس.....خوب صبح تازه از خواب بیدار شده بودم^_^


مریم
ساعت11:10---8 آذر 1393
love on party هنوز درست نشده:
پاسخ:به خدا 4 روزه در تلاشم که آپلودش کنم....نمیشه....دعا کن امشب آپ بشه!


مریم
ساعت13:45---3 آذر 1393
سلام لینک برنامه love on party tdgjv ani
پاسخ: پنجشنبه 6آذر آماده میشه


عسل
ساعت15:34---26 آبان 1393
سلام
خسته نباشید
ببخشید قرار بود اواسط این هفته لینک اجرای geek in the pink رو که یونگ هوا و جونگ هیون میخونن بذارید
کی میذارید؟؟
پاسخ:درستش کردم....شرمنده یه کم دیر شد.....نتم این هفته خیلی اذیت کرد


منا
ساعت2:04---21 آبان 1393
ممنووووووووون بابت زیرنویس. عزیز لینک موزیک ویدئوی L.o.v.e falls هم خرابه. بی زحمت اونم درست کن.ممنون
پاسخ:والا زیرنویس اون رو جداگانه نذاشته بودم....چهارتا زیرنویس بود توی یه فایل زیپ بود...لینکای مدیا فایر و آپلود بازشم هنوز سالمه, لینک مطلب: http://cnblue1.loxblog.com/post/246


منا
ساعت1:12---21 آبان 1393
ممنووووووووون
پاسخ:خواهش میکنم


منا
ساعت0:40---21 آبان 1393
سلام جفت لینکای زیرنویس فارسی موزیک ویدئوی im sorry خرابه
پاسخ:لینک آپلود بویش رو درست کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com