I.Boice | Iranian Boice Community


تمام اعضای CNBLUE اکانت weibo خودشون رو فعال کردن.

آدرس های اکانت ویبو اعضا:

Jung YongHwa→@JYHeffect89
Lee JongHyun→@leejonghyun90
Kang MinHyuk→@kangminhyuk91
Lee JungShin→@leejungshin91
CNBLUE→@cnblue



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت21:03---16 آبان 1393
چقدعالی دستت دردنکنه...
منم گشته بودم پیدانکرده بودم...
پاسخ: اگه پیدا کردم میزارم :(


مهسا19
ساعت3:11---16 آبان 1393
آخ یعنی ویبورم بریزم؟ :| اچکجی؟
خلاقیت مینی تو حلقم :|
پاسخ: من نصب نکردم یعنی app انگلیسی نیافتم!


Nikoo
ساعت2:21---16 آبان 1393
منم دلم ویبومیخواد
ولی چینیه به دردمامیخوره؟؟؟؟
شماداری؟؟؟
پاسخ: وقت نکردم دنبال ورژن انگلیسیش بگردم هنوز! ولی پیدا کردم تو وب میزارم براتون


houra
ساعت21:41---15 آبان 1393
دستت درد نكنه عزيزم
پاسخ: خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com