I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.04

@kangminhyuk91: Hi this is CNBLUE Kang Min Hyuk. I made a Weibo account and now I’m uploading my greetings. In the near future I will give my greetings with a photo! China fans! Let’s now meet on Weibo ^^

سلام این کانگ مین هیوکه. من اکانت ویبوم رو ساختم و الان دارم پیام خوشامدگوییم رو آپلود میکنم. در آینده ی نزدیک من خوشامدگوییم رو با عکس قرارمیدم. بویس های چین! بیاید همدیگه رو توی ویبو ملاقات کنیم ^^

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:14---16 آبان 1393
آره با عکس آسمون :|||
پاسخ: خخخخ اسمون نباشه گله :)


houra
ساعت21:31---15 آبان 1393
سلام پوران جونم خوبي ؟تولدت مبارك ايشالا دويست ساله شي تو پست تولد منتظرتم
بابت اين پستم خيلي خيلي ممنون
پاسخ: سلام عزیزم وقتی پیام های شما رو میبینم چرا خوب نباشم؟ :* مرسی ^ـــ^ خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 15 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com