I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.07

مین هیوک و از بین بردن استرس!!!

مین هیوک یه ویدئو از خودش درحال تیراندازی (به اهداف پروازی) رو توی اینستاگرام آپدیت کرده.

لینک ویدئو اول

لینک ویدئو دوم

 



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:50---19 آبان 1393
اره ديدي يه موقه هايي اين هماهيگيش واقعا...ولي براي ايناكتفو كمرواينانميمونه
من به خواهرم ميگم فك كنم مين هيوك بعدازهركنسرت يه هفته تيك دستوپاداره...حالاتمريناي روزانروميزاريم كنار...
پاسخ: اره خیلی سخته واقعا...ما یکی از فامیل هامون درامره بنده خدا بعد تمرین بقول تو براش کتف نمیمونه!!!


Nikoo
ساعت19:05---18 آبان 1393
ایول بااین همه مشغله
منم این ورزشودوس دارمسختم هست فک کنم
پاسخ: تمرکز بالایی میخواد خدایی! از اونجا که مینی خیلی باهوشه چون همزمان میتونه از دو تا دست و پاش استفاده کنه پس جای تعجب نداره!


houra
ساعت20:48---17 آبان 1393
سلام پوران جون خوبي ؟ ميبيني ماشالا اين پسرا تو هر هنري يه دستي دارن تير اندازي نكرده بودن كه اونممين حمتشو كشيد
خيلي ممنون
پاسخ:سلام عزیزم ممنونم :*


آرامیس
ساعت15:57---17 آبان 1393
خیلی باحاله.دلم خواست امتحان کنم.
پاسخ: اره خدایی کیف میده!


مهسا19
ساعت2:42---17 آبان 1393
وای من عاشق این ورزشم (آیکون نادیده گرفتن مینی برای عکسای آسمون و گلش :| )
پاسخ: خخخ^ـــــــــ*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 17 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com