I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.08

kangminhyuk91: with father

مین هیوک امروز عکس خودش و پدرش رو توی ویبو آپدیت کرده :)



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:56---23 آبان 1393

تو داری؟ نگرفتم منظورتو!!! ببخشید خنگ شدم!
پاسخ: مهسا خنگ تر شدم چون نمیدونم این نظره واسه کدوم پسته ویبو خخخ بزار برم بگردم بعد بیام ج بدم



houra
ساعت21:40---19 آبان 1393
مين و باباش شبيه همن خيلي دوست دارم اطلاعات بيشتري از خانوادهاشون داشته باشم ولي همشون سكرتن اون يونگم كه ديگه هيچي حتي پروفايل خودشن نامعلومه هر جا يه چيزي نوشتن گاهيم تو برنامه ها با زحمت و زور فراوان مجريا يه چيزي لو ميره ديگه چه برسه به خانوادش چند وقت پيش يه عكس گذاشته بود پشتش يه پنجره بزرگ بود با يه ويوي عالي من فكر كردم تو متروه ولي نوشته بود من بالاخره تو خونم
خيلي ممنون
پاسخ: خخخ توییت شب تولدش بود :) 1تیر!! وای چه زود گذشت انگار همین دیروز بود :||||||| اونم بلاخره مجبور میشه


Nikoo
ساعت18:59---18 آبان 1393
اخیییییییی
چشماش شبیه باباشه

پاسخ: اری :)


آرامیس
ساعت15:34---18 آبان 1393
خوبه.دوست دارم با خانواده شون بیشتر وقت بگذرونن.
دیگه فرمایشی ندارم
پاسخ: اره منم ذوق کردم دیدم رقته پیش باباش!


شین وو
ساعت10:04---18 آبان 1393
پدر و پسر نمکی هستن واسه خودشون هااا!
خخخخخ
فوتوکوپی برابر اصل خخخخ!
دمت گرم اونی
پاسخ: اره خیلی خوبه که اینقدر شبیهن! دم شما گرم اونی


مهسا19
ساعت3:27---18 آبان 1393
باز خوبه مینی چینیارو آدم حساب می کنه ماهاکه هیچی!!!! (دور از دوستان) البته اگه نظر منو می خواین چینیام دلشونو خوش نکنن این جدیده اولاشه براش تازگی و جذابیت داره دوروز دیگه اینم براش عادی میشه میره سراغ گل و گیاه و آسمون و به قول پوران عرفان و .... :|
پاسخ: دقیقا!!!! زود لوس میشه ولی کلی فلوور دارم مهسا!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 18 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com