I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

دوستان اگه به خاطر داشته باشید21 روز پیش فستیوال جهانی k-pop در چانگ وون کره برگذار شد و مین هیوک هم جزو مجریان مراسم بود.متاسفانه خود گروه cnblue در این فستیوال اجرا نداشتن ولی همین حضور مین هیوک سبب شد که تیکه های مجری گریش رو به صورت جداگانه براتون بذارم!!!!

حجم:129MB

لینک دانلود:


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:27---21 آبان 1393
مرسي
پاسخ:خواهش میکنم


Nikoo
ساعت18:02---20 آبان 1393
خیلی عالی بودمرسی
میشه برنامه ی کاملشوبازیرنویس انگلیسی بزارین یا اگه کاملشوجایی داره بگین من برم دانلودکنم؟؟؟
بازم مرسی
پاسخ:والا من که فک نکنم بذارم!!!! قسمتیش که مربوط به cn میشد رو گذاشتم!!! ولی اگه ویدیو کاملش رو پیدا کردم حتما لینکش رو بهت میدم


fatima
ساعت8:00---20 آبان 1393
salam khaste nabashid kheili mamnoon kheili ziba bud rasti music web kheili ghashange mishe baraye download bezarid
پاسخ:سلام....خواهش میکنم......تو آرشیو وب هست.....آهنگ ها و آلبوم ها......دانلود آلبوم Thank U


پوران
ساعت23:37---19 آبان 1393
به به سلام آقا هادی احوال شما؟ خوبی؟ خیلی خوش اومدی سر افرازمون کردی خخخخ

پاسخ:خخخخ ببخشید دیگه همه زحمتا گردن شما بود چن وقته!


houraخيلي خوشتيپ شده ممنون
ساعت21:17---19 آبان 1393
خيلي خوشتيپ شده ممنون
پاسخ:^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:min hyuk mc 2014,مجری گری کانگ مین هیوک, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com