I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

به نظر من باحال ترین اپیزود از بین این 8اپیزوده!!!!

cnblue میره به مرخصیی که به عنوان جایزه برای تعلیم گروه تازه وارد به FNC,گرفته بود!!!! اما جالبش اینه که وسط کار سر و کله گروه F.T. Island پیدا میشه.....

لینک دانلود:

حجم:217.4MB



نظرات شما عزیزان:

I...
ساعت9:54---11 دی 1393
یعنی نمیشه یکی دیگه بذارید خیلی دلم میخواد ببینمش
پاسخ:باید صبر کنید......صف آپلودم پر پره!!! ایشالا در اولین فرصت میذارمش


I...
ساعت9:58---10 دی 1393
سلام لینک خرابه .وقتی بازمیکنه مینویسه فایل یافت نشد
پاسخ: خب ماله دوماه پیشه


مهسا19
ساعت3:01---23 آبان 1393
وای دمت گرم
پاسخ:خواهش میکنم


شین وو
ساعت14:20---21 آبان 1393
عالی بود
هادی اپیزود های بعدی رو هم زود بزار دیگههههههه من ندیدمشووووووووون هووووووووووووم! خخخخ
هادی یعنی من عاااااااااااااااااااااااشقه این برنامه ام
شین طفلی چقدر طول کشید اسنو برد یاد بگیره وااااای
پاسخ:والا سه شب تموم گذاشتم آپ بشه نشد!!!! ایشالا میذارم


houraمن عاشق اين اپيزود هستم خيلي خيلي ممنون:D
ساعت21:15---19 آبان 1393
من عاشق اين اپيزود هستم خيلي خيلي ممنون
پاسخ:خواهش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: دو شنبه 19 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com