I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.11

!See you in nanjing

توی نانجینگ میبینمتون!

پ.ن: کنسرت نانجینگ 29 ام نوامبر توی سالن دهکده المپیک برگذار میشه و اینکه یونگ موهاشو کوتاه کرده و آیفون6 پلاس خریده :)))



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت2:30---29 آبان 1393
سلام پوران جون
بله چرا که نه! ^__^ خیلیم ممنون
پاسخ: سلام عزیزم :* خواهش عزیز


مهسا19
ساعت3:27---24 آبان 1393
الان اون بوس مال من بود یا یونگ؟
پاسخ: اووووووووووم میشه برای جفتتون باشه؟‌:)))))))


مهسا19
ساعت3:27---23 آبان 1393
عزیزم چقد باحال شده
پاسخ: :*


Nikoo
ساعت1:10---22 آبان 1393
هي دوس داره موهاشوافشون كنه به رخ مابكشه
پاسخ: خخخخ افشون نامرتب به درد خودش میخوره :))))


سارا
ساعت21:32---21 آبان 1393
خدایا باز این گوشیشو عوض کرد؟...مگه نمیدونه ۶+ بی کیفیته؟...هی منو حرص میده ها...من به عشق این رفتم ۵ مشکی خریدم باز عوض کرد...بابام میکشتم اگه بخوام دوباره موبایلمو عوض کنم!
خب از اون جایی که این بچه هیچ وقت درست نمیشه منم دیگه موبایلمو عوض نمیکنم!هروقت شرکت اپل نابود شد اونموقع عوض میکنم!ببینم باز چی میخواد بخره!
راستی...دهکده المپیک تهران نمیان؟...هردوش دهکده اس و هردوش هم المپسک داره...نمیشه بیان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟به خدا این دهکده المپیک با اون دهکده المپیک فرقی نداره ها!
پاسخ: خخخ اره سارا جون عوض نکن بزار نوت4 بیاد دوباره عوضش میکنه!! اوووم بهش پیشنهاد میدیم شاید اومد :)))


من
ساعت14:16---21 آبان 1393
yaaaaaaaaaaah

sahar
ساعت9:22---21 آبان 1393
اخجون بالاخره موهاشو کوتاه کرد خوب شد ممنون اونی
پاسخ:هرچند کم!! ولی بلاخره کوتاه شد!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 20 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com