I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.11

آلبوم عکس های کالکشن زمستونه ی برند BANG BANG

 


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت23:47---24 آبان 1393
من فنا شدم خيلي ممنون
پاسخ:خیلی خوب بود عکساشون :) همیشه باید اینجوری باشن!!!


Nikoo
ساعت16:41---22 آبان 1393
عكساي جمعيشون خيلي خوشگله...اگه دختره اين وسط نبودابهتربود
پاسخ: موافقم!!!!!


رز
ساعت16:32---22 آبان 1393
سلام ممنون پوران جون
ممنون بابت پست های خیلی زیاد قشنگن خانومی
واقعا عکس های خیلی قشنگی بودند
مخصوصا جدیداش خدا این بنگ بنگ وکانگ سورا رو ازما نگیره که موجبات عصاب خوردکنی مارو فراهم میکنه واقعا ممنونم ازشون
پاسخ:سلام عزیزمممم مزسی چشمات قشنگ میبینه :* خخخخ از سورا خوشم نمیاد اینم تا وقتی سی ان هس بیخ ریششونه!


سارا
ساعت21:27---21 آبان 1393
یکی منو بیگیره...غشششششششش!از نوع وحشتناکش!...میلیاردها یار خدا رو شکر کنم کمه...فقط جیگر من(یونگ)اگه موهاشو کوتاه میکرد...بی همتااااااااااااااااا تر میشد!دروغ میگم بگو دروغ میگی.
فقط من از این دختره کانگ سورا بدم میاد...شماهم همین حسو داری عایا؟
پاسخ: موهاش خیلی بلند شده بود ولی خب الان کوتاهه :) اره منم ازش زیاد خوشم نمیاد


Nikoo
ساعت16:45---21 آبان 1393
چقدخوب شده عكساشون
پاسخ:اره ولی کیفیتش خیلی بالا نیس!‍


sahar
ساعت9:26---21 آبان 1393
ممنون اونی عکسای قشنگی بود
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 22 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com