I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.11

cnbluegt Tan ate it all… selfish dog!! kk

تان همه ی این رو خورد... سگ خودخواه ککک

لینک دانلود ویدئو

 



نظرات شما عزیزان:

آرامیس
ساعت11:25---23 آبان 1393
الهی عزیزم
منم دلم برای شبای بعد فیلم دیدن تنگ شده
ایشالا امتحانتو که دادی بازم فیلم یونگ میاد میترکونیم.خخخخخ
پاسخ: قربونت عزیزم! از وقتی کمتر میام انحمن همش دلم براتون تنگ میشه :* ایـــــــــــــــــــــــــشالا !!!


مهسا19
ساعت3:33---23 آبان 1393
تانی من خودخواه نیست! اگه زرنگ نباشه اون شیروی شیطون حقشو میخوره! من طرفدار پسرمم ^ـــــ*
پاسخ: تانی بامزه تره! بیشتر دوسش دارم


آرامیس
ساعت11:07---22 آبان 1393
خوب کاری کرد !من تان رو بیشتر دوست دارم.گرچه با این مو کوتاه کردن یه کم زشت شده. ولی بازم دوسش دارم
پاسخ: خخخخ ارمی دلم برات تنگ شده :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com