I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.13@JYHeffect

멜론 뮤직어워드 락부문을 수상하게 되었습니다. 멋진상을 주셔서 감사합니다. Can't stop 많이 사랑해주셔서 감사합니다!제가 만든 음악을 많은분들이 들어주신다는 것.. 정말 행복합니다.. 감사합니다^^

I received the Rock genre award at the Melon Music Awards. Thank you for giving me such a great award. Thank you for sending a lot of love to "Can't Stop"! The fact that many people listen to the music I made...makes me truly happy.. Thank you

من جایزه بخش بهترین راک رو توی Melon Music Awards دریافت کردم. ممنونم برای اینکه همچین جایزه ای به من دادید. ممنونم برای اینکه عشق زیادی رو به اهنگ "Can't Stop" دادین! واقعیت اینه که مردم زیادی به اهنگی که من ساختم گوش دادن..این منو واقعا خوشحال میکنه...ممنونم^^

(سی ان بلو سال 2010 هم توی همین بخش برای اهنگ "Intuition" جایزه گرفته بود)

عکس مربوط به توییت یونگ نیست :)



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:13---25 آبان 1393
مابهت افتخارمیکنیم@} ;-
پاسخ: یونگ هم به ماها :)))


houraايشالا كه هميشه موفق باشه خيلي ممنون:)
ساعت23:24---24 آبان 1393
ايشالا كه هميشه موفق باشه خيلي ممنون
پاسخ: ایـــــــــــــــــــــــــــــشالا


رز
ساعت14:29---23 آبان 1393
چوکاه یونگ
ممنون پوران جون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزم


آرامیس
ساعت11:37---23 آبان 1393
چق کوچولو بودن!کت شلوارا به تنشون زار میزنه.
پاسخ: موهاشون :))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 23 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com