I.Boice | Iranian Boice Community


شب بخیر...

یعنی هر سال پرهیجان تر از سال قبل!!!!!

از اون کنسرتایی که هیچی نمیشه راجبش گفت و باید خودتون ببینید و با گوشت و پوست و خونتون عمق ماجرا رو احساس بکنید!!!!!

دانلود در ادامه.

حجم:86MB

ویدیوها:

  1. Radio
  2. I'm Sorry
  3. Can't Stop

لینک دانلود:

 


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:14---25 آبان 1393
خخخخ خیلی باحال بود.
پاسخ:^_^


houra
ساعت23:22---24 آبان 1393
خيلي خيلي ممنون واقعا باحال بود
پاسخ:خواهش میکنم


اتنا
ساعت14:08---23 آبان 1393
واییییی اقا هادی دستت درنکنه!
عالیییییییییییییییی بود!
من که محو مین شده بودم چه قدر باحال میزد!
یونگم که دیگه فکر کنم 10 کیلو کم کرد خیلی اینور اون ور میرفت خخخخخخ
دستتون در نکنه.کنسرتشون عالی بود!
پاسخ:خواهش میکنم! ولی هنوز میشه به جونگ هیون و جونگ شین امید داشت!!! مین هیوکم در ستانه لغزشه ^_^


دارتانیان
ساعت14:05---23 آبان 1393
دقیقاااااااااااااا!
منم میخواستم بگم چرا یونگ مث هونکی شده؟
خوب بود ها ...ولی به نظرم یونگ سر رادیو دیگه خیلی جوگیر شد داشت خودشو میکشت.
ممنون که گذاشتینش
پاسخ:خخخخخخ خواهش میکنم


آرامیس
ساعت11:51---23 آبان 1393
عالی بود.عالی! ولی کاش همه ش از آلبوم ویو فیلم گرفته بودن. من تمام مدت به دارم زدن مینی نگاه میکردم.چجوری این قدر با سرعت میزنه؟کف کردم! البته همه شون عالی بودن.
پاسخ:خخخ آره مین هیوک اینجا خیلی تند میزنه.....از طرفی فک کنم یونگ هوا با هونگ کی زیادی گشته!!! از کارای اون سر کنسرت میکنه!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 23 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com