I.Boice | Iranian Boice Community


بالاخره قرعه به نام آهنگ زیبا و هیجان انگیز و پر محتوای One Time افتاد!!!!

برا من که خیلی آهنگ خاصیه از شما خبر ندارم!

این اجرا مربوط میشه به کنسرت Blue Night که در 16دسامبر 2012 در سئول کره جنوبی برگذار شده.ورژن کره ای آهنگ One Time هست که دقیقا مثل ورژن انگلیسیش به توصیف آهنگ های cnblue و خود گروه میپردازه!!!

خیلی کتابی شد^^

دانلود ویدیو:

حجم:45MB

 

دانلود زیرنوس:


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:17---25 آبان 1393
چیزه این متن کره ایش بامتن انگلیسیش فرق داره نه؟؟؟؟
پاسخ:محتواشون تقریبا یکیه......ولی فرق میکنه!!! ایشالا انگلیسیشم ترجمه میکنم و میذارم


MaRjAn
ساعت13:24---25 آبان 1393
مرسی داداش.دستت درس.
پاسخ:خواهش میکنم


houra
ساعت23:16---24 آبان 1393
يعني ادم ميمونه چه جوري بابت اين پستاي عاليتون ازتون تشكر كنه خيلي ممنون الان دان ميكنم
پاسخ:همین نظراتتون یه تشکر و خسته نباشی بزرگه.....مرسی بابت نظراتت


رز
ساعت14:34---23 آبان 1393
سلام بابت یه عالمه پست عالیتون ممنونم
پاسخ:سلام خواهش میکنم


اتنا
ساعت13:42---23 آبان 1393
مرسی برادر.
دانش کردم.
پاسخ:خواهش خواهر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 23 آبان 1393برچسب:ترجمه آهنگ one time از cnblue, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com