I.Boice | Iranian Boice Community



نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت16:24---25 آبان 1393
چه خوشتیپ
یونگی چه به خودشم میرسه:)
پاسخ: ^ــــــــ*


مریم
ساعت14:05---25 آبان 1393
یونگ داره برق لب میزنه؟هه هه چه بامزه
پاسخ: اره :)


houra
ساعت22:42---24 آبان 1393
سلام پوران جونم خوبي ؟خيلي دلم براتون تنگ شده بود ولي بالاخره اومدم وحالا ديگه وقت نظر دادنه
پسرامون ماشالا خيلي خوشتيپ شدن و شكر خدا همهشاد و خندان هستن خيلي ممنون
پاسخ:سلاااام عزیزم ممنونم! قربونت عزیزم منم وقتی نیستید دلم براتون تنگ میشه! :****


کیارا
ساعت16:58---24 آبان 1393
واااای پوران جونم سلام
چقده شاد و شنگولن یعنی کیف میکنم میبینن 4 تایی میخندن و خوشحالن
دوس دارم بدونم به چی میخندن؟!
چپستیک یونگ هوا رو نیگا، قرتی!

وااای خیلی خوب بود عکسا دستــــت درد نکنه عزیزم
پاسخ: سلام عزیزممم اره خیلی عالیه!! احتمالا به لیپ استیک یونگی خخخخ قرتی رو خوب اومدی :))))) خواهش عزیز


nasi28
ساعت16:30---24 آبان 1393
اوه فک کنم یونگ داره تو عکس آخر گوشی یکیو واسش امضا میکنه.....خوش به حالش -_-
پاسخ: دقیقااااااااا :(


اتنا
ساعت15:55---24 آبان 1393
الهییییییییی فدای قندعسلم بشم که انقدر خوشتیپه!
پاسخ: ^ـــــ^


رز
ساعت15:28---24 آبان 1393
سلام ممنون پوران جون
این آقایون خوشتیپ کین شما میشناسید کین؟
پاسخ: سلام عزیزمممم خواهش :) نه دیگه نمیشناسمشون :|


مهیا
ساعت14:12---24 آبان 1393
وای خدایا
یونگ داره رژ لب میزنه
اونم جلوی مردم
آخه بچه جون توهمین جوری دلبری به این چیزا نیازی نداری که
اونی چرا چواب جیمیلموندادی?
پاسخ: مهیا میدونی که یونگ عاشق جلب توجه کردنه خخخ :)))))) عزیزم من هرشی ایمیل ام رو چک میکنم! چیزی نیومده برام! حتما اشتباه فرستادی با سند نشده این ایمبلمه puran2kht@yahoo.com


sahar
ساعت12:14---24 آبان 1393
ممنون اونی
پاسخ: خواهش عزیز :*


مهسا19
ساعت4:09---24 آبان 1393
وای همین عکس اولو دیدم کلی ذوق کردم! خیلی خوبه همشون خندونن ^____^
خیلی خیلیییی دوس داشتم این عکسارو
ممنون پوران جون
پاسخ: خواهش مهسا بانو :* اره خیلی خوب بود! کلی انرژی داد بهمون!


hanieh
ساعت0:25---24 آبان 1393
وویی ای جونم چقدر اینا خوشگلن اووف لقب f4 باید بدن به اینا
ممنون
پاسخ: اینها خیلی وقته F4 شدن ^ــــــــــــــ^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: شنبه 23 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com