I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.17

: 짧은머리는 추운겨울이 지나가고 생각 해볼게요^^ 모두 힘찬 한주 보내길

i am gonna trying to having a short hair for this cold winter^^ hope everyone will have a delightful week

من میخوام تلاش کنم توی این زمستون سرد موهای کوتاهی داشته باشم ^^ امیدوارم همگی هفتهی لذت بخشی داشته باشید!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:03---29 آبان 1393
اینا همیشه با موهاشون درگیرن! برا تصمیم مو کوتاه کردن که یه 3ماه وقت میذارن بعدم حداقل یه هفته عزاداری دارن :||| البته تقصیر شماهاستا!!! :/// وقتی برا موهای شیرو اینا انقد حرص می زنین اینام فک می کنن خبریه نمیدونن می ترسن دیگه موهاشون درنیاد!
ولی این مدل مو به مینی میاد فعلا کوتاشون نکنه...
پاسخ: موافقم موهای الانش خیلی خوبه! هم رنگش عالیه هم بلندیش! کوتاه نکن لدفا مینی :) اون هیونگت رو بفرست موهاشو کوتاه کنه!!!! خخخخ مهسا من خودمم بخوام موهامو کوتاه کنم 3 ماه فکر میکنم اخرسر هم پشیمون میشم :))))))))


شین وو
ساعت16:47---27 آبان 1393
ملت تمام سعی خودشون رو میکنن آهنگ بسازن اینم تمام تلاشش رو میکنه موهاش کوتاه باشه!o_O
یعنی مدیونی فکر کنی یونگ رو میگم هاااااااا...
پاسخ: تصمیم گیریبراش سخته خب! دعواش نکن اونی :)


دارتانیان
ساعت8:38---27 آبان 1393
تلاش می خواد پسر خوب؟ خوب یه تک پا برو سلمونی سر کوچه تون!والا!
بعدشم با این عکس انگار میخوای بری عزاداری ....
پاسخ: سلمونی سر کوچه :)))))) اره خیلی توی این عکسه خسته و بی رمقه!


Nikoo
ساعت23:56---26 آبان 1393
چقدباانرژیچقداشتیاق
مین هیوک پوکرفیسهیه موقه هایی حرف میزنه یامیخنده من انقدذوق میکنم انقدکه این بچه سایلنته
پاسخ: موافقم! وقتی حرف میزنه منم ذوق میکنم میترسم یادم بره صداش رو خخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com