I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.17

: ㅎㅎ여러분 감기조심하시고 오늘 하루도 마무리 잘하세욥~~!! 전 열심히 곡작업중입니다요

 Hehe everyone, please be careful not to catch the cold and have a great end for today~~!! I'm working hard on my music

ههه همگی لطفا مراقب باشید سرما نخورید و یه پایان عالی برای امروزتون داشته باشید...!! من دارم سخت رو موزیکم کار میکنم...!!

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:05---29 آبان 1393
اینم کشت مارو با این عکساش!
دقیقا حرفت درسته پوران! اینجوری اینا میگن تمام موج منفیشو می فرستن سمت ما! فک کنم تا حالا اشتباه می کردیم اینا حسن نیت که نداشتن هیچ سوء نیتم داشتن :| برا اینکه خودشون مریض نشن اینجوری می گن ://////
پاسخ: اون دنبا حتمــــــــــــــــــــــــــا باید بیاد جواب گوی این سرماخوردگی من باشه!!! من همش رو از چشم یونگ میبینم خخخخ


شین وو
ساعت16:50---27 آبان 1393
اصلا نگرانه این یونگم....!
نکنه قراره عصر یخ بندان از کره شروع بشه ؟؟؟
همش نگرانم این بچه سرما بخوره !
اصلا یه وضعی...! فکنم واسه کادویه طرفداری باید واسش پتو بفرستم خودش رو بپیچه تو پتو! O_o
پاسخ:خخخخ بس که از سرما و سرماخوردگی و مواظب بودن گفت!!! من سرما خوردم خخخخ تاثیر گرفتم بخدا ازش! پتو رو واسه من بفرست اونی :)


sahar
ساعت0:32---27 آبان 1393
بچم خیلی زحمت میکشه.ممنون اونی جونمخسته نباشی
پاسخ: خواهش میکنم عزیزممممم ممنونم :* اره واقعا دستش درد نکنه!


Nikoo
ساعت23:58---26 آبان 1393
یونگی گیرداده به این زاویه همه ی عکساشوحالااینجوری میگیره
نه اینکه ماام خیلی بدمون میاد
پاسخ: خخخخ دقیقا نیس ماهم بدمون میاد اخه :)))))))))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: دو شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com