I.Boice | Iranian Boice Community


 


نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:22---25 دی 1393
نکنه یونگی جونم مریضه الهی بمیرم دردت به جونم اوپا
ممنونم اونی جون وب خیلی عالی دارید
پاسخ:سارا جون من یادم نیس البوم 95 چی بوده! ولی هرچی بوده خیلی قدیمیه! نگران نباش الان حالش خوبه :) خواهش میکنم ^^


minhi
ساعت16:16---27 آبان 1393
آقا مدیونید فکر کنید یونگ به جز عملیات تروریستی اومده اینجا کار دیگه ای انجام بده:)
پاسخ: اسلحه کم داره فقط!


آرامیس
ساعت15:39---27 آبان 1393
هدیه ی بویس ها از سیمپسون به متنوس تغییر کرد!فکر کنم یونگ خودش حال نداشته هی منتوس بخره.به همه گفته من منتوس دوست دارم،این طوری طرفدارا روزی چندتا منتوس بهش میدن.پول هم خرج نمیکنه!
پاسخ: دمت گرم دقیقا همینه! تنبلی تا کجا!!!!! خب خودت برو از سوپری یخر دیگه ای بابا :)))))


رز
ساعت14:50---27 آبان 1393
سلام ممنون پوران جون مثل اینکه این چینی ها اینجام دست از سر ما(ایرانی ها) برنمیدارند محصولات چینی بویس چینی ویبو چینی فن کلاب چینی یونگ چیک توپیک با چینی آبنبات چینی پفک (والا نفهمیدم اون بسته چی بود مثل پفک های ما بود)چینی ای خدا ما ازدست اینا کجا بریم
پاسخ:حرص نخور عزیزمممم بلاخره 1میلیاردن! باید شکمشون رو سیر کنن یا نه خخخ :) به بسته اش دقت کن چیپسه ^^ ما هرجا بریم هم یه چینی هست!


sahar
ساعت0:39---27 آبان 1393
باز این یونگ ماسک زد اینجوری چهرش زیاد مشخص نمیشه
پاسخ: از ماسک!!!!!!!! متنفرم :||||


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 26 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com