I.Boice | Iranian Boice Community


 

 


نظرات شما عزیزان:

Nikoo
ساعت17:29---1 آذر 1393
كنسرتش ديگه
خبري ازش نيست؟؟
پاسخ: اها! میزاریم تو وب فعلا یکم سر هادی شلوغه :)


من
ساعت8:22---28 آبان 1393
یعنی عاشق اون عکسشم که رو کیبورد خم:):):):)
پاسخ: خباثت ازش میباره تو اون عکسه خخخخ :)


زهرا
ساعت16:46---27 آبان 1393
یه بار نشد ما ببینیم یونگی موهاش تا آخر اجرا درست بمونه از بس شیطنت و انرژی داره بچم:
پاسخ: خخخخ بس که بالا پایین میپره! وگرنه موهای بقیه مثل اولشه!


Nikoo
ساعت15:41---27 آبان 1393
من نصفه جون ميشم تااين بياد:/ :/
پاسخ: خدا نکنه! جان؟ کی بیاد؟


hanieh
ساعت1:04---27 آبان 1393
عجب عکسایی عشق منم که طبق معمول در حال شیطنته توی عکس پنجم داره چی کار میکنه نکنه نامه عاشقانه بهش دادن که از راه به درش کنن وایی بازم داره میرقصه عاشق رقصشم خخخخ امیدوارم زودتر کنسرتاشو ببینم
پاسخ: نه فکر کنم روسری که بسته بود گردنش رو گره زده که پرت کنه برای طرفدارا....یه چندتا عکس باید اضافه کنم به اینها :/


sahar
ساعت0:46---27 آبان 1393
این بچه هرچی نیرو توان داره رو اجراها میزاره یونگو میگم.عالی بود ممنون اونی
پاسخ:خواهش میکنم اونی :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com