I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.18

I have a dog too! just joking..I don’t have one at the moment. This is Deelee, cute rite? Deelee I miss you so much

من هم یه سگ دارم!!! شوخی کردم...من الان سگ ندارم. اسم این سگ دیلی ه.بامزه نیس؟ دیلی دلم برات تنگ شده بود



نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت20:59---30 آبان 1393
اين سگ نخريده ولي هر جور شده يه دونه پيدا كرده باهاش عكس انداخته از بقيه عقب نمونه خيلي ممنون
پاسخ: خخخخ تیکه خوبی بهش انداختی!


مهسا19
ساعت2:23---30 آبان 1393
وای درمورد شیرو و گربه کاملاااا باهات موافقم
فک کن جوجه رنگی
پاسخ: خخخخ فکرکن شیرو بذاره اون گربه ی بیچاره سالم بمونه !


مهسا19
ساعت3:20---29 آبان 1393
اینم دلش میخوادا! ولی نمیدونم چرا مثه مرتاضا داره روحشو آزار میده نمیره بخره!!!! :|||
بره سگ گرگی بگیره من دوس دارم ^__* ولی مینی با روحیات لطیفش خرگوش براش بهتره
پاسخ:جوجه رنگی هم خوشگله هااا ^^


Nikoo
ساعت16:31---28 آبان 1393

نميخنده نميخنده همون لبخندي كه ميزنه ادم قندتودلش اب ميشه
پاسخ: ^ــــــــــــــ*


رز
ساعت14:54---28 آبان 1393
تو یه سایت ویبو که دیدم فکر کردم سیمباست ولی الان که بزرگ تر عکس میبینم هیچ شباهتی ندارند سیمبا خوشگل تره نه پوران جون؟
پاسخ: اره سیمبا خیلی نازه! خیلی دوسش دارم! ماشالا خیلی هم زود بزرگ شد! داره میشه قد جونگ شینی :)


دارتانیان
ساعت10:43---28 آبان 1393
من نمی خوام مثل یونگ سمپاشی کنما....ولی مینی دوباره تریپ کتاب اومد ...من گفتم که مدیون نشم
خدا یگم یونگ رو چیکار کنه که تریپ کتاب مینی رو انداخت تو دهن مردم!
پاسخ: وااااااااااااای خدا یعنی من هروقت اون تیکه رو میبینم از خنده دل درد میگیرم! عالییه!!!!


Nikoo
ساعت0:32---28 آبان 1393
واي باورم نميشه داره ميخنده
يكي بزنه توصورت من...

پاسخ: اره واقعیه! واقعا داره میخنده! ما خواب نیستیم!


آرامیس
ساعت23:42---27 آبان 1393
بامزه که هست.ولی این سگه مال کیه؟مسئله این است!!!
پاسخ: توضیح نداده :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: سه شنبه 27 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com