I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.20

Jung Yonghwa for InStyle Magazine December Issue - Preview

پیش نمایش عکس های یونگ هوا برای مجله InStyle شماره دسامبرماه


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت19:32---30 آبان 1393
عكس اولي شبيه عكساي قديمي خارجي شده خيلي خوشگل شده پسرم البته همين جوريشم خوشگل هست اينجا متفاوت شده خيلي ممنون
پاسخ: اره عکس ها خیلی خوشگله! یونگ خیلی عکس این مدلی نداره!


Nikoo
ساعت18:52---30 آبان 1393
اي جووووون
پاسخ:^_________^


دارتانیان
ساعت14:30---30 آبان 1393
ما رو از شمشیر می ترسونی آرمی ؟
بلعکس خودم پلاستیک جمع میکنه در حد بنز!
پاسخ: خخخخ عاشق بلعکس خودتم!!!!!!!


آرامیس
ساعت13:52---30 آبان 1393
من اذیتش میکنم؟عی خدا!شماها نمیدونین این چه موجودیه.من 21 ساله دارم تحملش میکنم. حرفاشو باور نکنید.همه ش تمارضه
اصن آدم پشتیبان داشته باشه اونم از نوع دست به شیمشیرش!دلش قرصه.میفمی چی میگم که؟
پاسخ: ااا کی بود الان میگفت دارتی شبیه گودزیلاس؟ (البته خودمم در اذیت کردن داداشم نمونه ام چون معتقدم خیلی کیف میده) بله آنجا به عمق این مسئله پی بردم که ...دارتی نمیتونه قضیه بلعکس رو انجام بده!!!


hanieh
ساعت13:39---30 آبان 1393
وایییییییی عجب عکسایی به شدت منتظر عکسهای با کیفیتشم می خواسته با این عکساش دلبری هم نکنه دومین عکسش خیلی خوشمله
مرسی پوران جون
پاسخ: فعلا اسکن مجله اومده :| خواهش عزیز


مهسا19
ساعت2:39---30 آبان 1393
عکس 2 عشقمه
پاسخ: +‌ عکس اولی ^ــــــــــــــــــ-^


آرامیس
ساعت0:20---30 آبان 1393
یاالله!خخخخ.نترس سحر جان.تو انجمن چیز ترسناکی نیست.فقط یه دارتی هست که یه کم شبیه گودزیلاست.خخخخ
پاسخ: خخخخ آرمی چرا اینقدر این دارتی مارو اذیت میکنی؟! عایا اثرات دست به شمشیره؟ راستشو بگو؟!!!!


sahar
ساعت23:05---29 آبان 1393
راستش یکم میترسم.ممنون که گفتی میشه.
پاسخ: نه عزیزم جز ایمیل چیزی نمیخواد! زود عضو شو توی انجمن منتظریم ^^


sahar
ساعت22:52---29 آبان 1393
اونی من خیلی دوست دارم تو انجمن عضو بشم.ولی فکر نکنم بشه.میشه؟
پاسخ: چرا نمیشه عزیزممممم؟؟؟؟ حتما بیا عضو بشو!


sahar
ساعت22:40---29 آبان 1393
ممنون اونی جون
پاسخ: خواهش میکنم سحر جون :)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com