I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و شب بخیر...

امیدوارم آخر هفته خوبی رو پشت سر گذاشته باشید.

خب,به لطف خدا بعد از یک سال, آرشیو وب در قسمت موزیک ویدیوها کامل! و در قسمت آهنگها تقریبا کامل شد که اون چندتا سینگل باقی مونده رو هم در ماه آینده میذاریم تا تموم بشه.

به این منظور دوتا اتفاق قرار بیافته که این پست راجب اولیشه^_^

دوستان عزیز تمام درخواست هایی که دارید (صد البته به غیر از آهنگ و موزیک ویدیو!!!) در این پست اعلام کنید.منم با در نظر گرفتن درخواستتون ندت زمانی نهایتا یک هفته ای بهتون اعلام میکنم و بعدش ایشالا به فایل درخواستتیون برسید.

البته این مدت زمان برای درخواست هایی مثل کنسرت یا برنامه های کمیاب بیشتر خواهد بود.

در کل هدف از این کار ثبت دقیق و منظم درخواست شما عزیزان که مبادا یکی از قلم بیافته یا دیرتر از وعده داده شده در اختیارتون قرار بگیره.


نظرات شما عزیزان:

بهار
ساعت19:06---4 خرداد 1394
خب برداشت من ازون پیام این بود که شما میخواین ما حمایتتون کنیم تا برای cnblue طرفدار جمع کنین.بعدشم کی خواس پیشنهاد انتقاد بده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چقد شما خوب جواب آدمو میدین واقعا!
پاسخ:خب تنها حمایتی که ما ازتون انتظار داریم حضور فعاله! اما با این همه من گفتم که حرفاتون رو تو نظر خصوصی بفرستید! اگه اصرار به ایمیل داری, این خدمت شما: H.alefahry@Yahoo.com


بهار
ساعت9:34---4 خرداد 1394
راسی،راجب اون درخواست همکاری برا تبلیغ cnblue یکم حرف دارم ک نمیشه اینجا گفت.نمیشه یه ایمیل یهم بدین تا اونجا باتون حرف بزنم؟
پاسخ:درخواست همکاری برا تبلیغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میشه لینک پستش رو بدید منم برم ببینم؟؟؟ والا من گفتم حمایمتمون بکنید نه اینکه انتقاد و پیشنهاد بفرستید! البته بی ادبی نشه من پذیرای نظرات و پیشنهادتون هستم! اون پستیم که شما میگید فقط جهت اطلاع دادن به شما بود تا در جریان اتفاقات باشید وگرنه ما برنامه های خودمون رو ریختیم!
شما اون طرحت رو می تونی با پیام خصوصی برام بفرستی..


بهار
ساعت9:22---4 خرداد 1394
سلام و خسه نباشید به همگی.میدونم سرتون شلوغه،ولی ما هنوز قسمت 7 brave family رو ندیدیما...باور کنید نمیخوام اذیتتون کنم.آخه دانلود کردم دیدم قسمت 8 بود.لطفا دوباره آپلودش کنین.راسی،cold love موزیک ویدئو داره آیااا؟؟
پاسخ: Cold Love متاسفانه موزیک ویدیو نداره و اون بریو فامیلی هم لطفا 3 هفته دیگه هم منتظر باشید ما از شر این امتحانات خلاص بشیم.....بعد همه رو ردیف می کنیم


minhi
ساعت21:04---8 ارديبهشت 1394
سلام خسته نباشید
لطف کنید لینک we got married و fluttering India رو برای دانلود بذارید
ممنون
پاسخ:جفتش در آرشیو وب موجوده....قسمتهای جدیدشم سر فرصت محمد میذاره


بهار
ساعت7:13---8 ارديبهشت 1394
سلام و خسته نباشید
پس ادامه ی Brave family رو نمیذارید برای دانلود؟؟؟؟
بازم مرسی برا همه چی!
پاسخ: قسمت جدیدش رو اگه منظورتونه....ایشالا به زودی


farnaz
ساعت13:31---4 ارديبهشت 1394
مرسی منم واسه بعد از کنکور میخوام دیگه ایشالا
آهنگایی هم که کاور کردن تو رادیو خوندن مثل falling slowly و اینا رو هم برای دانلود بزارین ممنون


farnaz
ساعت15:07---3 ارديبهشت 1394
برنامه ی استارکیگ وو رانینگ من و این برنام هلیی که cn حضر داشتن و لطفا برای دانلود بزلرین ممنون
پاسخ: والا چون خود من نیستم و همه رحمتا گردنه محمدرضا و پورانه.....شما این درخواستت رو داشته باش....ایشالا آخر خرداد در خدمت هستم.


ساحل
ساعت1:42---18 بهمن 1393
سلام
ممنون از وبتون
متن اهنگا رو میخوام اونایی که انگلیسین(اهنگایی که به انگلیسی خوندن) مث
try again smile again ,.....هر چی داری نمیخوام به زحمت بیفتی
مرسی


هانیه
ساعت12:19---16 بهمن 1393
سلام.خسته نباشید آقا هادی. چرا تازگیا نظرامو تایید نمیکنید؟؟!!!
میشه لطفا قسمت دوم weekly idols و tv show crime scene اون قسمت هایش که مینهوک حضور داشته ( فکر کنم 5و6و10) رو بذارید. ظاهرا پرطرفدار بوده زیرنویس هم داره ولی من نتونستم از دیلی موشن دانلود کنم! میشه لطف کنید بذاریدشون. بازم ممنون
پاسخ:نظراتتون تایید میشن....فقط تا زمانی که نیاز نشه جواب نمیدم! قولی نمیدم....ایشالا وقت بشه بذارمشون


پوریا
ساعت18:44---12 بهمن 1393
سلام لطفا برنامه هلوگرام رو باکیفیت hd وزیرنویس en برای دانلود بذارید ممنون میشم.راستی تازگیا هرچی نظر میدم تایید نمیشن چرا؟

پریسا
ساعت15:27---29 دی 1393
برنامه ی تلگرام چیه؟جدید پخش شده از ام نت؟میزاریش؟خیلی باحال باید باشه
پاسخ: اون برنامه هولوگرامه....هنوزم پخش نشده فقط تیزرش رو پحخش کردن


بهار
ساعت11:02---29 دی 1393
سلام.یه عکسی الان توی اینستاگرام دیدم،انگهر FNC منتشر کرده،یونگهوا درحال بوسیدن اون دختری که توی موزیک ویدئو one good day باهاش بوده.....میشه اطلاعات بدی تا سکته نکردم؟
پاسخ:یه روز صبر کن تا منتشر شه ^_^


مهسا
ساعت18:37---27 دی 1393
سلام. هیچ فیلمی از پشت صحنه تور بلو مون یا حول و حواشیش منتشر نشده؟؟ گشتم چند تا فیلم بود ولی همشو بویسا گرفته بودن. یعنی کمپانی هیچ فیلمی از اون تور نداره؟؟
پاسخ: ,والا بهترین چیز موجود در این زمینه مستند never Stop هستش


هانیه
ساعت18:25---27 دی 1393
سلام. من یه خواهش بزرگ از شما دارم،شما که اینقد زحمت میکشین و فایلها رو با چند تا source میذارید واسه دانلود،چرا تو یه سایتی مثل یوتیوپ اپلودش نمیکنین؟؟ اینطوری کاربراتون میتونن با هرحجم و کیفیتی که خودشون خواستن دانلود کنن. اگه هم مشکل ف.ی.ل.ت.ر.ی.ن.گ هست برای اعلامش تو این وب ، کافیه فقط تو یه پست اعلام کنید که تو اون سایت هم اپلود میکنید فیلم ها رو با نام مشابه نامشون تو همین وب. اینجوری با یه سرچ راحت میشه پیداشون کردن. خیلی خیلی ممنون از وب عالیتون. واقعا خسته نباشید
پاسخ: والا سرعت آپلود در یوتی خیلی پایینه! شاید چیزی که در آپارات نیم ساعت طول بکشه آپلودش در یوتی 4 ساعت طول بکشه!


YongSeo
ساعت21:24---11 دی 1393
سلام!میشه برنامه ای رو که یونگ هوا با سوهیون مجری بودن رو بذارید؟؟
اگه کلیپ دیگه ای هم از این دو نفر دارید لطفا بذارید! شرمنده درخواست ها زیاده
پاسخ: والا این برنامه ای رو که میگی در حین وی گات مرید بوده؟ یا بک استیج موزیک بانک منظورته؟ یا کلا یه برنامه تلوزیونی جدا از این قضایاست؟ یه کم بیشتر راجبش توضیح بده


پرستو
ساعت9:21---11 دی 1393
سلام..خسته نباشید...ممنون واسه همه چی
Jungshin filming for jTBC’s ‘I’m going to school
ببخشید 3 تا عکس از این برنامه گذاشید...اگه امکانش باشه میشه فیلمشم بذارید؟؟ممنون
پاسخ: والا این قرار 6/7 روز دیگه تازه تو کره به پخش عمومی برسه!!! حالا کو تا زیرنویس انگلیسی بشه ^^


فاطمه
ساعت16:03---7 دی 1393
سلام.ببخشید میشه لطفا زیر نویس انگلیسی برنامه ی رانینگ من قسمت72و73 که یونگ هوا هستش رو بذارید،من دارمش منتهی زیر نویس نداره.خواهههههههههههش؟!!!
پاسخ:والا تا برگشت پوران که میشه آخر هفته شرمندتم....ایشالا هفته بعد یه کاریش میکنم.....کلی درخواست مونده رو زمین!


مینا
ساعت20:14---4 دی 1393
یه عالمه ممنونم ازتون فقط یه چیزی میشه لطفا لطفا لطفـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــاً
برنامه رانینگ من قسمتی که اعضا هستند رو بزارید خواهش خواهش خواهش میزارید آقای مدیر

پاسخ:اگه اونی که مال پارساله رو میگی....این هفته شرمندتم....ایشالا جمعه یا شنبه بعد :)


مینا
ساعت20:37---2 دی 1393
سلام وخسته نباشید خدمت شما مدیر گرامی وب طرفداران ایرانی سی ان بلو میشه لطفا ویدیو رو که یونگ توش djشده و هم میرقصه با گره کارا هم رو بزارید ممنون میشم آقای مدیر
پاسخ:خیلی ممنون...چقد صغری کبری چیدی برا خطاب من :دی...........من تو آرشیو همچین چیزی ندارم, میگردم اگه همچین چیزی بود حتما میذارم


بهار
ساعت11:10---2 دی 1393
سلام دوست عزیز،دفه اوله برات پیام میذارم.اولا که مرسی بابت همه مطالب جامعی که میذاری،واقعا همه چیز عالیه.فقط پریروز مراسم SBS Awards بوده،ممنون میشم اگه قسمتای مجری گری یونگهوا و اجرای بچه هارو بذاری واسه دانلود.Boice forever
پاسخ:خیلی ممنونم لطف کردی :ایکس...........اون رو تا الآن چیزی یک پارچه ای به تورم نخورده!!! یه چن روز صبر کن چیز بهتری گیر بیاد حتما میذارم


شبنم.
ساعت17:14---1 دی 1393
سلام میشه برنامه hello consuler که cn blue توش هستن رو برای دانلود بذاری
پاسخ:ان شاالله....زمانی رو مشخص نمی کنم چون باید دنبالش بگردم


YongSeo
ساعت17:21---30 آذر 1393
سلام! لطفا کلیپ های cnblue در مراسم gaun chart awards رو بذارید!!!
پاسخ:اگه همونی که مال 2013 منظورته....چشم


yas
ساعت10:05---25 آذر 1393
سلام.خسته نباشین.
میتونین برنامه go show رو بزارین؟
یه ویدیوی مصاحبه ی یونگ هوا و مین هیوک و پارک شین های هم هست که برای سریال ضربان قلب هه.فکر کنم جالبه!
یه تیکه از جفت این 2تا برنامه رو تونستم فقط پیدا کنم با این که خیلی گشتم:lll
پاسخ:برنامه go show که خیلی درهم برهمه....یه تیکش زیرنویس انگلیسی داره یه تیکه ش نداره!!! به هر حال چشم میذارم....مصاحبه های سریال عاشقم شدیم با کیفیت بالاش رو هنوز پیدا نکردم....یه چرخ میزنم اگه کیفیت بهترش نبود همونا رو میذارم....شما دوشنبه شب یه سری بزن^_^


YongSeo
ساعت22:28---13 آذر 1393
سلام لطفا پشت صحنه ی fool رو بذارید!!
پاسخ:گذاشتم^^


پوران
ساعت0:48---2 آذر 1393
FNC KINGDOME DVD MAKING

پاسخ:چشم


minhi
ساعت23:32---1 آذر 1393
سلام
میشه لطف کنید اهنگای انتخابی رادیو بیت یونگ هوا رو مثل دفعه ی اول بذارید برا دانلود؟
ممنون
پاسخ:چهارشنبه 5 آذر


houra
ساعت22:38---1 آذر 1393
خيلي خيلي دستتون درد نكنه واقعا فعال هستيد
پاسخ:^_^


پوران
ساعت14:25---1 آذر 1393
عاقا منم باید درخواستمو دوباره بگم؟
پاسخ:والا درخواست که زیاد داشتی...کدومش رو میگی؟! :D


sheina
ساعت1:00---1 آذر 1393
یه حلقه هست که به نظر خیلی قدیمی میاد و تو اکثر عکساش توی انگشت وسطشه
پاسخ:نمیدونم!!!


سارا
ساعت23:00---30 آبان 1393
سلام اگه می شه سریال های دیگه رو هم برای فروش بذارید
راستی شما جریان حلقه ای که همیشه دست هیون هست رو میدونید؟؟؟؟ اگه میدونید به منم بگید آخه خیلی با دوستام بحث کردیم ولی جریان رو نفهمیدیم ممنون
پاسخ:والا سریال دیگه رو با کیفیت HD ندارم و قرار یکی دو هفته ای برسه دستم....قسمتیش از دوستان و قسمتیشم دانلود...حتما اونام رو میذارم مخصوصا سه تفنگدار رو!!! حلقه هیونم اگه منظورت حلقه انگشت اشاره و شصتشه والا فک کنم یه رسم بین گیتاریست ها باشه! اکثر گیتاریستای راک همچین حلقه هایی دارن!


مهیا
ساعت22:40---30 آبان 1393
ممنونم هادی جا
اونی سولان من همون هاناام نتیجروبهم نگفتیا
بیاتوجیمیلم البته دوباره تبدیل شدی به لی شین
آدرس mohadesa1234@gmail.com
هادی ببخشید مجبورشدم
پاسخ:خواهش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 30 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com