I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

اینم اون اتفاق دومی که تو پست قبل گفتم^^

امان از چرک کف دست! که آدم رو به چه کارایی وادار میکنهچشمک

دوستان عزیز, در تابستونی که گذشت قرار بود خیلی اتفاق ها بیافته که چند عامل جلوی اون اتفاقات رو گرفت! که یکی از اون عوامل مسائل مالی پیش اومده بود که مانع تاسیس سایت و قضایای دیگه  شد.شاید عجیب باشه ولی همین الآنشم با چند چالش مالی مواجه هستیم^^

نه اینکه یه وقت فک کنید اونقد اوضاع خرابه که نشه یه سری هزینه ها رو تامین کرد, ولی خودم اصلا دوست ندارم که به خاطر پول پابند این فن کلاب باشم.به خاطر همین تصمیم گرفتیم که مثل فن کلاب های دیگه داخلی و خارجی اقدام به تاسیس فروشگاه بکنیم!

البته در حال حاضر قسمتی از آرشیو و برنامه we got married  به فروش گذاشته شده. در گذر زمان محصولات دیگه از آرشیو هم به لیست محصولات فروشگاه اضافه میشه.ولی اگه از فروشگاه استقبال بشه محصولاتی از قیبل تی شرت و لیوان و سالنامه و .... هم به لیست محصولات اضافه میشه.

به هرحال, از شما دوستانی که قصد خرید سریال ها از فروشگاه های اینترنتی رو دارید و یا امکان دانلود کردن رو ندارید خواهش میکنم از فروشگاه فن کلاب خرید کنید و به کسایی هم که قصد اینکار رو دارن فروشگاه ما رو معرفی کنید.

در رابطه با مسئله قیمت گذاری, ملاک فیلم سینمایی هایی تو بقالی ها به فروش میره بوده و البته عادلانه! فک نکنم جایی سریال با این کیفیت با همچین قیمت هایی بفروشن! در رابطه با نحوه پرداخت و ارسالشم در فروشگاه توضیحات لازم داده شده.

و نکته مهم این که, این فروشگاه هیچ تاثیری در روند کاری وب نخواهد داشت و همزمان با فروش محصول, لینک دانلودشم در وب در اختیارتون قرار داده میشه.

با تشکر

http://i-boice.shopfa.com



نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت3:20---7 آذر 1393
تبریک هادی

ایشالا موفق باشه...
پاسخ:ایشالا.....


رز
ساعت21:10---4 آذر 1393
منظور قسمت هایی که یونگ هستش
باتشکر از مدیریت
پاسخ: ببین.......من دوتا ویدیو از کنسرت K-pop super concert 2012 دارم که یکیش حدودا یک ساعتشه و ویدیوی رسمیشه که از تلوزیون کره پخش شده, یکیم ویدیوی کامل کنسرت که فن کمه , اما کیفیتش HD و کامله که حدودا دو و نیم ساعته! کدومش رو میخوای؟! تیکه های محری گری یونگ هوا کلا 15 دقیقه هم نمیشه! اجرای خود گروه رو هم اگه میخوای میذارم برا دان..........تصمصیمت رو بگیر, خبر بده.


رز
ساعت19:19---4 آذر 1393
ممنونم
اشکالی نداره ممنون میشم اگه کاملش رو بزارید
پاسخ: خب پس یه ایمیلی چیزی بده تا باهات هماهنگ کنم چیکار کنی......چیزی نیستش که بخوام بذارم برا فروش!


رز
ساعت15:19---4 آذر 1393
باسلام
Music Core (Girls
پاسخ:سلام.....اینا رو بذارم برا فروش؟! اگه کاملش رو منظورته که فک نکنم ارزش هزینه کردن داشته باشن....اگه فط اون تیکه هاش رو میخوای....درخواست بده میذارم برا دان


رز
ساعت17:50---3 آذر 1393
سلام ممنون خسته نباشید واسه بازار
فقط من رو هر کروم کلیک میکنم اخطار میده پس چجوری بخریمشون بعد یه چیزی اگه برنامه ایی که یونگ مجری بود و همراه سولی بعد هم آیو رو هم بزارید من خریدارشونم
پاسخ:سلام.....والا یونگ هوا خیلی جاها مجری بوده! اسم دقیق برنامه رو بگو!


من
ساعت14:27---3 آذر 1393
فوق العادس اما ای کاش محصولاتی مث تی شرت و کیف و .. هم برای فروش میبود!!!
پاسخ:ایشالا!!! هر چقد استقبال بشه همونقد هم کار رو گسترش میدیم


Nikoo
ساعت15:56---2 آذر 1393
ايول من بافروش تي شرتوليوانو اينجور جينگيل پينگيلاخيلي موافقم ولي خب اينااصلاش كه نيست يني خودتون درست ميكنين؟؟؟
من كه خيلي خوشحال شدم واقعادستتون دردنكنه خيلي دلم ميخواست يه همچين امكاناتي هم توايران داشتيم كه شماديگه گل بارونمون كردين
پاسخ:یقینا در گام اول خودمون درست میکنیم!!! ولی اگه واقعا متقاضی داشته باشه امکان سفارش از خاجش هم وجود داره! البته همه اینا احتمالاته! خواهش میکنم لطف دارید^_^


houra
ساعت22:36---1 آذر 1393
سلام اقا هادي طرح واقعا خوبيه اينجوري هر چي از گروه بخوايم مي تونيم تهيه كنيم لا اقل يه مقدار از حسرتامون كم ميشه خيلي خيلي ممنون
پاسخ:خیلی خوشحال شدم که از اینکار خوشتون اومد ^_^


شین وو
ساعت10:16---1 آذر 1393
عاقا یه سوال؟؟
اینا رو که خرید می کنیم چه جوری به دستمون میرسه؟؟ میفرستین خونمون؟؟؟ خوب اگه نیومد چی؟ من یه بار این سریال ضربان قلب رو سفارش اینترنتی دادم هنوز هم قراره بیاد ارومیه!!!!!!
چه جوریاست؟ اگه میشه توضیح بده
پاسخ:والا به یکی از دو روش پست پیشتاز یا پست سفارشی که خودتون انتخاب میکنید.....پولش رو میپردازید و بعدش من براتون میفرستم!!! در رابطه با مسائل دیگه هم! اولا که همه من رو شناختید اگه میخواستم کلاه برداری کنم خیلی کارای آسون تری هم میشد کرد! دوما هر دریر کرد یا مشکلیم که باشه من کلا در دست رسم^_^ پس عملا هیچ مشکل اساسی وجود نداره!


دارتانیان
ساعت21:52---30 آبان 1393
خیلی خفن بود...ممنون!
پاسخ:خخخخخخخخخخ چیش خفن بود؟


sahar
ساعت21:46---30 آبان 1393
سلام اقا هادی من نمیتونم وارد سایت فروشگاه بشم حالا بایدچیکار کنم
پاسخ:؟! چرا؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 30 آبان 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com