I.Boice | Iranian Boice Community


2014.11.22

آلبوم عکس های مین هیوک توی فرودگاه, به سمت هنگ کنگ برای فن میتینگ سولوش :|


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:57---9 آذر 1393
خدا کنه.......
اون سولو نده من دق می کنم!
کلا تو در جریانی دیگه من مدتیه دارم تماما از دست هیون دق می کنم و می میرم :| اگه دیگه خبری ازم نشد به گوشش برسون منو به کشتن داد....
پاسخ: نعععع نگران نباش نفر بعد کسی نیس جز هیون :) خدا نکنه مهسا این چه حرفیه دخترجان!


مهسا19
ساعت2:36---8 آذر 1393

خیلی نامردیه بچم حتما دلش شکسته....

الهی برا مظلومیتت بمیرم......
پاسخ:خدا نکنه! از کجا معلوم؟!!! شاید هیون هم دست بکار شده برای البوم سولویی چیزی منتها حرفی نزده!


مهسا19
ساعت3:29---7 آذر 1393
جاااااااااااااااااااااااااان؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سولو؟ مین هیوک؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| آقا یعنی چی پس هیون چی؟ یعنی صدا به اون نابی تاپی جهانی ای :| باید خاموش بمونه؟ بی ادبا...............
پاسخ: چرا خاموش بمونه! یکی در میون سولو میرن! نفر بعد هیونه!


رز
ساعت17:34---3 آذر 1393
به اینا سولو مزه کرده آخرین فن میتینگ چهارتایشون کی بود ؟همش تقصیر این چینی هاست [آیکون عصابانیت]
دست تون درد نکنه پوران جونی بابت پست های قشنگتون
پاسخ: خواهش میکنم عزیزمممم مطمئن نیستم فکرکنم فن میتینگ ججو اخریش یوده


houra
ساعت23:06---2 آذر 1393
بفرماييد حالا هي بزنيد تو سر اين يونگ بيچاره كه چرا البوم سولو و فن ميتينگ تنها داره بابا اينا با هم شرط بستن ببينن كي طرفداراش بيشتره ما رو هم گذاشتن سر كار حالا ميگي نه ببين ممنون
پاسخ: دوست ندارم سولو کار کنن! کم کم گروه رو کم فعالیت میکنه :|


آرامیس
ساعت20:37---2 آذر 1393
چقدر یهویی!خبری نبود که!
پاسخ: اره خیلی یهویی!!!! من دهنم ا مونده بود از تعجب! بی خبر! بدون تبلیغ!


اتنا
ساعت18:02---2 آذر 1393
ممنوووووووون از پستای عالیت پوران جون!
الهی این مین چه موهاش بلندشده!بهش میاد!
پاسخ خواهش میکنم عزیزم :*


Nikoo
ساعت16:01---2 آذر 1393


دارتانیان
ساعت12:34---2 آذر 1393
واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی بچه های سی ان جدا جدا هم انقد طرفدار دارن؟ بابا ایول!
ولی چرا انقد بی سر و صدا؟ نمی خواستن تبلیغاتی چیزی قبلش بذارن؟
پاسخ: عکس ها آلبوم بعد رو ببینی متحیر میشی واقعا! خیلی زیادن! ولی جالبه تبلیغی چیزی من ندیدم ولی اون همه ادم رفته فرودگاه استقبال!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com