I.Boice | Iranian Boice Community


 

2014.11.23

آلبوم عکس های مراسم جشن آغاز کریستمس و امضا دهی مین هیوک توی مرکز خرید شهرآفتاب هنگ کنگ


نظرات شما عزیزان:

مهسا19
ساعت1:59---9 آذر 1393
آره یه جاهاییم لاغرتر به نظر میاد :| کلا فک کنم دوتان مارو سرکار گذاشتن
پاسخ: خخخخ یه مینی که بیشتر نداریم ^^


مهسا19
ساعت2:38---8 آذر 1393
به نظرتون مینی تپلتر نشده؟! صورتشو می گم!
پاسخ: ا دارتی میگفت لاغر شده! بنظر من تغییر نکرده :))))))))))


Nikoo
ساعت23:38---4 آذر 1393
عزيزم هم خوشگله هم بانمكه هم دوس داشتنيه هم خوشتيپه هم...بخوام بشمارم صب شده 200هزاااارتا
چقدخووووب
پاسخ: مین هیوک رو خیلی دوست داریاااا ^ـــــــــــ^


اتنا
ساعت15:50---3 آذر 1393
ای خداااااااااا این مین چرا هر روز داره خوشگلتر میشه؟خخخخخخخخخ
ممنون پوران جون!
پاسخ: تیپ مینی با کلاسه دوسش دارم ^^ خواهش عزیز


اسمان ابی
ساعت1:25---3 آذر 1393
سلام عالی بودممنون
پاسخ:سلام :) خواهش میکنم!


houra
ساعت0:29---3 آذر 1393
يعني من موندم الانخوشحال باشم كه اين همه طرفدار داره يا عصباني كه تو يه فن ميتينگ دويست هزارتا دخترو بغل كرده مسئله اين است
مادراي گرامي چشمشون روشن با اين پسر ممنون
پاسخ: 200هزار تا :))) خوشحال باش نه عصبانی :)


sahar
ساعت23:09---2 آذر 1393
سلام اونی جونممنون خسته نباشی
پاسخ: سلام سحر جون ممنونم :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: یک شنبه 2 آذر 1393برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com