I.Boice | Iranian Boice Community


خب,

حتما از تغییری که تو کادر اجرایی فن کلاب پیش اومده مطلع شدید و در جریان خداحافظی پوران هستید

البته پوران یه جوری نوشته که انگار کلا میخواد دیگه اینجا نیاد! اما اصلا اینطور نیست و حتی تو کادر اجرایی هم باقی میمونه اما در یه بخش دیگه!

در کل حضور پوران باعث اتفاقات خوبی برای فن کلاب شد و علاوه بر فعالیت بی دریغش خوش قدم هم بود و در یه مدت زمان کوتاه ما یه توسعه و موفقیت های گردن کلفت داشتیم!

و اینکه من به شخصه شرمنده پورانم که در بدترین و سخت ترین سال زندگی من در این وب فعالیت داشت و تو خیلی اوقات من دست تنها گذاشتمش و امیدوارم از کم کاری های من بگذره.

در آخر هم امیدوارم لحظات خوشی که پوران اینجا داشته بیشتر از لحظات بدش بوده باشه و در ادامه همکاریش با فن کلاب هم لحظات شادی داشته باشه.

 

 



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت0:21---24 خرداد 1394
ببخشیدا من از پست ویدئوی ام تی وی نظر دارم! اونها رو خودم با این دستهای خودم دونه دونه تایپ کردم! چی چیو صفر شده!!!!
بیا دعوا کنیم! من الان نویسنده نیستم ک خخخخخ
پاسخ: خخخخخخخ باشه بابا....شما اصلا اربابا ما....اصلا کامنت شمار خودم رو صفر میکنم :D


پوران
ساعت0:04---24 خرداد 1394
ممنونم ازت هادی! انتظار این پست رو نداشتم!
واقعا کار کردن توی وب رو دوست داشتم! تو و ساقی و محمد هم همکار های خیلی خوبی بودید برام! پیدا کردن این همه دوست رو مدیون تو ام!
تمام لحظه های من توی این وب پر از شادی بوده! البته وقتی نظر میومد اینها شیطان پرستن خونم به جوش میومد! بغیر از این واقعا من همیشه موقع پست گذاشتن نیشم باز بوده خخخخ
پاسخ:خخخخخخخ خدا رو شکر.......دوستی ها رو هم که نگو اصن یه وضعی :X اون شیطان پرستیم که هنوزم ادامه داره متاسفانه و اینکه کامنت شمارت دوباره صفر شدااا...این رو اولین نظرت حساب میکنم :D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: شنبه 23 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com